فرهنگ عاشورا نقطه قوت شیعیان محسوب می‌شود

 امام جمعه هشتگرد گفت: ماه محرم و برپایی هیئت‌های عزاداری حسینی بهترین زمان برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوانان و نوجوان است.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 19 July 2023

فرهنگ عاشورا نقطه قوت شیعیان محسوب می‌شود

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری اظهار کرد: عاشورا یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وقایع تاریخ اسلام است که منجر به تحولات عظیمی شد.

وی بیان کرد: اگر امام حسین (ع) در عاشورا با فداکاری و ایثار الهی چنین واقعه عظیمی را رقم نمی‌زدند امروز خبری از اسلام واقعی نبود.

امام جمعه هشتگرد تصریح کرد: نهضت عظیم حسینی بهترین راه سعادت و هدایت مردم است و باید بیشترین بهره را از آن ببریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا نقطه قوت شیعیان محسوب می‌شود، گفت: دشمنان با درک این موضوع سعی دارند به هر نحوی به ویژه تحریف واقعه عاشورا این نقطه قوت را از ما بگیرند.

مختاری اظهار کرد: درک صحیح از نهضت عاشورایی امام حسین (ع) بهترین راه هدایت را به ویژه برای جوانان نشان می‌دهد که در این زمینه باید یک نقشه راه دقیق و اصولی چیده شود.

وی بیان کرد: همانگونه امام حسین (ع) در عاشورا زیر بار ظلم و ستم نرفت امروز هم ما زیر بار فشارهای استکباری نخواهیم رفت و در نهایت پیروز میدان خواهیم بود.

امام جمعه هشتگرد متذکر شد: ماه محرم و برپایی هیئت‌های عزاداری حسینی بهترین زمان برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جوانان و نوجوان است که باید به درستی از این فرصت استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار