دشمن جرأت عملی کردن تهدید سخت را ندارد

یادواره سردار شهید امیرحسین ندیری و ۵۸۰ شهید شهرستان ساوه با سخنرانی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در ساوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 11 October 2023

به  گزارش تابناک مرکزی،سردار رضایی در این مراسم اظهار داشت:صاحب نظران نظامی کشور باور دارند اکنون دشمن جرأت عملی کردن تهدید سخت را ندارد اما جنگ نرم و توطئه‌های جدید در قالب‌های مختلف از جمله هجمه به کانون خانواده‌ها، باورهای دینی، عزت مردم، روح پاک جوانان و نجابت بانوان همواره بر مردم تحمیل می‌شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود:آخرین توطئه دشمنان فتنه سال گذشته بود که با بصیرت و آگاهی مردم خنثی شد اما دشمن همیشه در حال فتنه انگیزی است و امروز شهدا از ما برای تحقق آرمان‌هایشان فقط شعار نمی‌خواهند بلکه بصیرت واقعی و ترمیم آسیب رخنه‌ها و فتنه‌ها مهم‌ترین انتظار آنان است.

وی بیان کرد:بخشی از پیروزی‌های لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب مدیون شناسایی تحرکات دشمن توسط شهید ندیری بود که همواره مخلصانه در جبهه‌ها انجام وظیفه می‌کرد.

سردار رضایی گفت:مردم شهرستان شهیدپرور ساوه در دوران جنگ تحمیلی همواره به یگان‌های مختلف رزمی، لشکرها و تیپ ها نیرو اعزام کردند تا در تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی به صورت ویژه نقش‌آفرینی کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار