تامین زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک

مدیرعامل شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی گفت: با کمک مسئولین استان تمامی زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 21 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمدرضا رضایی در حاشیه بازدید جمعی از مسئولین استان قم از پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک، بیان داشت: شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی هم از لحاظ کیفیت ساخت، هم زمان تحویل واحدها و قیمت تمام شده واحدهای در حال ساخت توانسته است تجربه جدیدی را در کشور رقم بزند و جزو استان‌های برتر از این موارد باشد.

وی با اشاره اینکه شرکت خانه‌سازی جهاد استان مرکزی در بین سایر استان‌ها رتبه برتر را کسب نموده است افزود:امروز جمعی از مسئولین استان قم به منظور تعامل و تشریک مساعی بازدیدی از پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک داشتند.

ایشان همچنین تصریح کرد: همچنین با کمک مسئولین استان تمامی زیرساخت‌های شهرک شهید سلیمانی اراک فراهم و از لحاظ آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌ها تأمین شده است.

رضایی ادامه داد: استان قم نیز جزو استان‌هایی است که در حال ساخت پروژه برای متقاضیان بوده ولی در حوزه تامین زیرساخت‌ها از جمله آب و برق و گاز با مشکلاتی مواجه هستند لذا در این بازدید که مدیرکل فنی و امور شهری استان قم و مدیرکل شرکت آب و فاضلاب این استان به همراه جمعی از معاونین از پروژه کوی شهید سلیمانی اراک داشتند نحوه ارائه خدمات زیرساختی در استان مرکزی بررسی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار