راهپیمایی ۱۳ آبان با حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود

فرماندارشهرستان پردیس گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در این شهرستان علاوه بر استکبارستیزی با موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 29 October 2023

محسن قضاتلو روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان شهرستان پردیس اظهار داشت: دراین نشست مصوب شد راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان و مردم ولایتمدار و تدابیر ویژه دستگاهها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان ساعت ۱۱ روز شنبه از خیابانهای اصلی آغاز و در میدان امام رضا (ع) تجمع برگزار می شود.

فرماندار پردیس افزود: پیش بینی لازم برای انتقال دانش آموزان توسط شهرداری های انجام شده و بنرهای اطلاع رسانی در خیابانهای اصلی نصب می شود.

قضاتلو اشاره به تعامل بین دستگاههای شهرستان ادامه داد: برای برگزاری باشکوه راهپیمایی دستگاهها تکالیفی دارند که باید انجام بدهند، پیش بینی می شود که حدود سه هزار نفر در این راهپیمایی و تجمع حضور داشته باشند و پرچم های ایران و فلسطین در تعداد پیش بینی شده توسط شهرداریها تامین و در اختیار راهپیمایان قرار می گیرد.

امام جمعه پردیس: دانش آموزان در روز ۱۳ آبان باید میدان دار باشند

فرماندار پردیس: راهپیمایی ۱۳ آبان با حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید حسینی حسینی امام جمعه پردیس نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان اظهار داشت: دانش آموزان در این روز با انگیزه در مراسم شرکت کنند و برنامه را از آن خود بدانند.

وی ادامه داد: امروز نباید با دانش آموزان به صورت دستوری کار کرد، دانش آموزان ما مبتکر، خلاق، هوشمند و فعال هستند و به خوبی می دانند چگونه کارها را پیش ببرند.

امام جمعه پردیس افزود: روز ۱۳ آبان روز فرهنگی، سیاسی و استکبار ستیزی است و ما مکلف هستیم که دانش آموزان را توجیه کنیم و تا آنها با میل و رغبت برنامه ها و ایده های خود را در طی راهپیمایی اجرا کنند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۳ آبان رفته به رفته حساس تر و قابل توجه تر می شود, دشمنی دشمنان با ما بیشتر و عمیق تر و با برنامه ریزی بیشتری صورت می گیر و ما نباید از دشمنان عقب بیفتیم.

وی افزود: تمام راهپیمایی های ارزشها و مقدسات ما هستند و باید تلاش کنیم راهپیمایی هایی ها را با محتوا و با برنامه ریزی برگزار کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار