کمک میلیاردی خانواده‌ها به مدرسه‌ها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل از کمک چهار میلیارد و 780 میلیون ریالی خانواده های دانش آموزان به مدرسه ها طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 18 October 2015

به گزارش ایرنا، علی ورودی در آیین گرامیداشت هفته اولیا و مربیان در اردبیل گفت: این کمک های داوطلبانه اولیای دانش آموزان به مدرسه ها برکت بسیاری داشت و امروز اثر آن را مشاهده می کنیم.
وی افزود: کمک های مالی بخشی از کار است و اولیا باید با مدرسه ها پیوندی تنگاتنگ داشته باشند چرا که شاهدیم حضور پررنگ اولیا تا کنون موجب شده تا رفتارهای پلیسی خشن در آموزش و پرورش منتفی شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل بیان کرد: انجمن های اولیا و مربیان در واقع حلقه اتصال دولت و ملت در حوزه آموزش هستند و ساختن آینه ای درخشان تنها با همکاری سه ضلع خانه، مدرسه و جامعه میسر می شود.
او اضافه کرد: آموزه های نادرست می تواند به تشدید بیماری های روان تنی مانند زخم معده و کلیت روده شود و از این رو تمام تلاش خود را باید بر تامین بهداشت روان دانش آموزان متمرکز کنیم.
ورودی عنوان کرد: امروزه به واسطه ورود فناوری های نوین پدر و مادر بودن سخت و موجب شده تا آزادی های اجتماعی سریعتر از آزادی های سیاسی روی دهد که از این رو اولیا از دانش آموزان عقب ماندند.
وی تصریح کرد: اطاعت ناپذیری، رفاه زدگی بیش از حد، فقر اجتماعی، نازپروری و استفاده از شیوه های تربیت ثابت باعث شده کار برای پدران و مادران سخت تر شود که برای مقابله با این مشلات باید پیوند بین خانواده و مدرسه تقویت شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل گفت: هدف تربیت دانش آموزان در تراز اسلامی، مسوولیت پذیر، کمال گرا و اهل علم است که برای تحقق این مهم در کنار نظام تعلیم و خانواده باید رسانه های گروهی نیزهمراهی کنند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار