دبیر وسخنگوی ستاد انتخابات استان باحضور در فرمانداری رودسر گفت:

فرمانداری ها و بخشداری های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند

کد خبر: ۱۱۵۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 28 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان جوادشفیعی ثابت مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری با حضور در فرمانداری رودسر درگفتگو با خبرنگارتابناک گیلان و ضمن بررسی فرآیند اقدامات و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان آخرین ابلاغیه های ستاد انتخابات کشور را مرور کرد.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گفت: طی روزهای آتی فرایند انتخاب نهایی عوامل اجرایی ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای در ۴۶ هیات اجرایی به اتمام میرسد و یکماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار و بخشدار و عوامل شعب با روشهای نوین انجام میگیرد.
شفیعی ثابت گفت: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت خبرگان رهبری و داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن اقدامات لازم برای بستر قانونی تبلیغات انجام خواهد گرفت داوطلبان باید رئیس ستاد انتخابات و آدرس ستادهای مجازی و حقیقی را به فرمانداری ها و ستاد انتخابات استان و هیات بررسی تبلیغات استانی مکتوب معرفی نمایند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات گفت: هیات های نظارت و اجرایی و هیات های بررسی تخلفات انتخاباتی دادگستری ها در شهرستانها وظیفه رصد و بررسی و اقدام قانونی را پیگیری خواهند کرد و مردم شریف استان گزارش های خود را به این مجموعه های شهرستانی می توانند ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار