مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت:

آمادگی کامل فرمانداری‌ها و بخشداری‌های گیلان برای برگزاری انتخابات

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و یک‌ماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار، بخشدار و عوامل شعب با روش‌های نوین انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 29 January 2024

جواد شفیعی ثابت امروز، ۸ بهمن‌ماه با حضور در فرمانداری رودسر ضمن بررسی فرآیند اقدامات ستاد انتخابات این شهرستان و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان، اظهار کرد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند. طی روزهای آتی فرآیند انتخاب نهایی عوامل اجرایی ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای در ۴۶ هیات اجرایی به اتمام می‌رسد و یک‌ماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار، بخشدار و عوامل شعب با روش‌های نوین انجام می‌گیرد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان درگفتگو با تابناک گیلان افزود: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت خبرگان رهبری و داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه، اقدامات لازم برای بستر قانونی تبلیغات انجام خواهد گرفت. داوطلبان باید رئیس ستاد انتخابات و آدرس ستادهای مجازی و حقیقی را به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان و هیات بررسی تبلیغات استانی مکتوب معرفی کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: هیات‌های نظارت و اجرایی و هیات‌های بررسی تخلفات انتخاباتی دادگستری‌ها در شهرستان‌ها وظیفه رصد و بررسی و اقدام قانونی را برعهده دارند، مردم شریف استان می‌توانند گزارش‌های خود از تخلفات انتخاباتی داوطلبان را به این مجموعه‌ها در شهرستان‌ها ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار