نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال فاروج افتتاح شد

کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه عرضه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال شهرستان فاروج در محل کانون فرهنگی و تربیتی ولایت این شهرستان افتتاح گردید.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، معصومه سعیدی، کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج اظهارکرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه عرضه دستاورد‌ها و توانمندی‌های بانوان فعال شهرستان فاروج در محل کانون فرهنگی و تربیتی ولایت این شهرستان افتتاح گردید.

وی گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه در بخش‌های مشاوره دینی، مذهبی، جوانی جمعیت، نقاشی کودکان، دوخت لباس‌های محلی و سنتی، سفال، چرم، مینیاتور، کالای خواب، محصولات کشاورزی شامل (کشمش، شیره انگور، حبوبات) و انواع کیک و شیرینی‌جات راه اندازی شده است.

کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج افزود: عموم مردم می‌توانند به مدت سه روز در ساعات اداری از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید و علاوه بر آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان منطقه، اقلام مورد نیاز خود را نیز خریداری کنند.

سعیدی ادامه داد: برگزاری جشنواره غذایی نیز یکی دیگر از برنامه‌های ویژه بانوان است که در این نمایشگاه در راستای ایجاد آشنایی اقشار مختلف مردم با دستاورد‌های بانوان شهرستان، ترویج غذای سالم و با هدف اینکه بانوان تحت حمایت نهاد‌های حمایتی هستند، راهکاری برای کسب درآمد داشته باشند، برپا شده است.

وی عنوان کرد: در این جشنواره غذایی بانوان ادارات شهرستان با ارائه ۲۵ نوع غذای محلی و سنتی در سه بخش انواع نان و فطیر، انواع آش‌ها و میان وعده سالم به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان از هر گروه به سه نفر اول جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار