دعوت نماینده ولی فقیه از مردم برای حضور در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: فرصت جدیدی برای انتخاب مردم مهیا شده و هشتم تیر سال جاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ 27 June 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» با صدور پیامی ملت مومن و انقلابی سرزمین آفتاب را به حضور پر شور و گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد. 

در این پیام آمده است: ملت سرافراز و شریف ایران اسلامی یک‌بار دیگر در آستانه آزمون بزرگ دیگر در امتداد راه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی قرار گرفته که لازمه پیروزی در این آزمون مهم، حضور گسترده و پرشور و حماسی آحاد ملت در انتخابات روز جمعه است تا یکبار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی به جهانیان ثابت شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت شریف ایران همواره در عرصه‌های مختلف با شجاعت در راستای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی، امام راحل و شهدای گرانسنگ و صیانت از حریم ولایت و هویت و کیان ایران اسلامی ایستادگی کرده‌اند و با هوشیاری و اتحاد و مقاومت خود نقشه‌های خبیثانه و پلید دشمنان را نقش بر آب ساخته و اکنون نیز این فرصت طلایی پیش روی ملت بزرگ ایران است تا با گزینشی هوشمندانه، منطقی و عقلانی، سر رشته امور را به فردی کاردان، کارآمد، انقلابی، مردمی، وفادار به آرمان‌ها و پاکدست بسپارد.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست و این حضور به منزله‌ی القای انرژی به دوست‌داران این آب و خاک، دوست‌داران نظام و دوست‌داران دین و مذهب چه در داخل و چه در خارج است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام تاکید کرده است: اینجانب ضمن تبریک ولادت امام کاظم(ع) و گرامی داشت یاد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی بویژه شهدای هفتم تیر و آیت الله شهید بهشتی(ره) و شهدای خدمت و شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و امام شهدا (ره)، از آحاد مردم انقلابی و شریف سرزمین آفتاب دعوت می‌کنم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب اصلح‌ترین فرد برای مدیریت اجرایی کشور زمینه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار