معلمان پژوهنده فریدونکنار رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادند

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: معلمان پژوهنده فریدونکنار رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 25 October 2015
به گزارش تابناک مازندران سیدعظیم اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان فریدونکنار، از درخشش 22 معلم پژوهنده فریدونکناری در مسابقات پژوهشی استان و کشور با 11 طرح پژوهشی و کسب مقام اول کشوری در جشنواره درس پژوهی توسط معلمان فریدونکناری خبر داد.
وی افزود: هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده، همچون سنوات گذشته در سطح شهرستان و استان برگزار شد که در مجموع 27 طرح از استان مازندران به مرحله کشوری راه پیدا کرد.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار گفت: از مجموع این طرح‌ها تعداد هفت طرح از شهرستان فریدونکنار به مرحله کشوری راه پیدا کرده و سه طرح نیز برگزیده استانی شد.
اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه این طرح‌های پژوهشی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری هستند، خاطرنشان کرد: 17 نفر از معلمان پژوهنده فریدونکناری بر روی این 10 طرح برگزیده کار کردند.
وی همچنین از کسب مقام نخست کشوری در جشنواره درس پژوهی توسط معلمان فریدونکناری خبر داد و گفت: از بین سه طرح منتخب استان برای حضور در مرحله کشور، یک طرح مربوط به فریدونکنار بود که با مشارکت پنج معلم فریدونکناری موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: استان مازندران نیز با درخشش این سه طرح از شهرستان‌های فریدونکنار، قائم‌شهر و نوشهر موفق به کسب عنوان نخست کشور شد.
مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به درخشش خوب معلمان فریدونکنار در سنوات مختلف مسابقات پژوهشی در سطح استان و کشور خاطرنشان  کرد: فرهنگیان فریدونکنار هر ساله حرف‌های زیادی در زمینه پژوهش در سطح استان و کشور دارند.
اسماعیل‌زاده با توجه به پژوهش محور بودن شعار سال گذشته آموزش و پرورش فریدونکنار، از همه فرهنگیان پژوهش‌گر فریدونکنار که در تحقق این شعار تلاش کردند تشکر کرد و موفقیت‌های به دست آمده را به جامعه فرهنگیان فریدونکنار تبریک گفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار