پیام حضور ‌حداکثری‌ در انتخابات، علاقه‌مندی به کشور و نظام است

مدیرعامل توزیع برق اهواز گفت: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات این پیام را به جهان مخابره کردند که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را دوست دارند و تایید می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ 09 July 2024

تابناک خوزستان: محمد فراتی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: از تلاشگران برق اهواز که در طول زمان برگزاری انتخابات پا به پای عوامل اجرایی در امر تامین برق مطمئن و پایدار در آماده‌باش کامل بودند و همچنین حضور حداکثری کارکنان و شهروندان پای صندوق رای تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ضمن تبریک حضور پرشور ملت شریف ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بدون شک ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز این دوره از انتخابات بوده و با حضور حداکثری خود در این رقابت سالم پیامی دیگر به جهان مخابره کردند که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را دوست دارند و تایید می‌کنند.

فراتی ادامه داد: از کلیه معاونین، مدیران و کارکنانی که طی این دوره از انتخابات به صورت شبانه‌روزی در تلاش بودند تا در این روزهای بسیار گرم تابستان شاهد تامین برق مستمر و پایداری برای شهروندان و شعبه‌های انتخاباتی در کلانشهر اهواز باشیم و از حضور پرشور کلیه پرسنل توزیع برق و شهروندان اهوازی که در این دو دوره از انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شدند به نوبه خود تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص تامین برق گفت: حوزه خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز شامل شهرستان اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شهر الهایی و ۴۸۸ روستای تابعه کلانشهر اهواز است. در این زمینه مجموعه برق اهواز از یک ماه قبل از انتخابات با اجرای مانورهای متعدد فنی روی تجهیزات شبکه برق، ضریب پایداری را افزایش داد تا در روز برگزاری انتخابات شرایط مطلوبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به آماده‌باش بودن ۱۰۳ اکیپ عملیاتی در اهواز جهت پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در روز ۱۵ تیرماه خاطرنشان کرد: جا دارد از کلیه شهروندان به‌خاطر حسن همکاری در دو مرحله انتخابات و صرفه‌جویی و کاهش مصارف خود به ویژه در ساعت پیک یا اوج مصرف که باعث افزایش پایداری شبکه برق شد، تقدیر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار