مدیر آب و فاضلاب منطقه یک کرمانشاه خبر داد؛

اتمام تعمیرات لوله‌های آب شرب در ۶ محله آبفای منطقه یک کرمانشاه

مدیر آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه گفت: تعمیرات لوله‌های خط اصلی آب شرب در ۶ محله این منطقه به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ 10 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهدی رضوان‌مدنی اظهار کرد: پس از تماس نیروهای شهرداری کرمانشاه با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲، مبنی بر شکستگی خط اصلی آب خیابان صدرا، کوی ۱۰۴ توسط بیل مکانیکی شهرداری، سریعاً اکیپ حوادث آب منطقه یک به محل اعزام و با انجام اقدامات لازم از هدررفت مقادیر زیادی آب جلوگیری شد.
 
وی افزود: در پی اين حادثه، دو عدد کلمپ در سایزهای ۱۰۸ و ‌‌۱۱۸ بر روی لوله پلی‌اتیلن سایز ۱۱۰ نصب و تعمیر خط اصلی فاضلاب با لوله پلی‌اتیلن سایز ۲۰۰، به طول هشت متر نیز انجام شد. 
 
مدیر آب و فاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه در ادامه با اشاره به شکستگی خط اصلی آب سایز صد واقع در محله جعفر‌آباد، خیابان شریعتی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش مردمی به سامانه ۱۲۲، بلافاصله اکیپ حوادث بخش آب منطقه یک آبفا وارد عمل شد و از هدررفت آب در این‌ محله نیز جلوگیری به عمل آمد.
 
رضوان مدنی افزود: در اجرای این عملیات نیز پس از حفاری به طول و عمق ۲متر، یک عدد کلمپ ۱۱۸ و ۱۲۸ نصب و تعمیرات با موفقیت به اتمام رسید. 
 
وی اشاره‌ای هم به تعمیر لوله سایز ۱۲۵ آزبست واقع در خیابان مسیر‌نفت داشت و گفت: در این عملیات، به علت‌ مشخص نبودن محل دقیق شکستگی، از دستگاه نشت‌یابی استفاده شد.
 
مدیر آبفای منطقه یک شهر کرمانشاه، عنوان کرد:  تعمیر شکستگی خط اصلی پلی‌اتیلن سایز۹۰، واقع در خیابان خیام، کوی دانش‌سرا نیز بعد از اخذ مجوزهای لازم انجام شد. 
 
وی ابراز کرد: همچنین خط اصلی سایز ۱۲۵ آزبست خیابان فاطمیه، روبروی ایران خودرو نیز که به علت فشار ریشه درخت دچار حادثه شده بود، با نصب کلمپ سایز ۱۲۵ اصلاح شد و در نهایت لوله سایز ۳۲ پلی‌اتیلن، واقع در میدان انقلاب اسلامی هم تعمیر و از هدر‌ رفت مقادیر زیادی آب در این محله‌ها جلوگیری به عمل آمد. 
 
رضوان مدنی در پایان ضمن قدردانی از زحمات اکیپ حوادث آبفای منطقه یک گفت: در تمامی این عملیات‌ها پس از اتمام کار، محل حفاری پاکسازی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار