مراقب انتخاب سرویس مدارس باشید

کهگیلویه و بویراحمد -«تابناک»-رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز است والدین با آگاهی کامل از سرویس‌های مجاز و قانونی مدارس برای جابه جایی دانش‌آموزان و فرزندان خود استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ 20 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ سید حسین نوروزی با اشاره به آمادگی کامل پلیس جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان اظهار داشت: والدین فرزندان خود را در سرویس‌های مجاز و مورد تأیید مدارس ثبت‌نام کرده و از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودرو‌های مجاز استفاده کنند.

وی بیان کرد: داشتن سرویس ایمن و راننده قانون مدار حق دانش‌آموزان و والدین است.

نوروزی تصریح کرد: نیاز است والدین در صورت ایجاد مزاحمت وسیله نقلیه در مسیر تردد دانش‌آموزان شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی بر همکاری بیشتر والدین با پلیس تاکید کرد و گفت: والدین با ارایه آموزش به فرزندان خود آنها را از ایجاد معاشرت با افراد ناشناس آگاه کنند.

نوروزی تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود نسبت به آگاه‌سازی و ارائه هشدار‌های پلیسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی همکاری ویژه دارد.

وی با اشاره به برگزاری طرح مدارس در راستای حفظ و ارتقای نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش‌آموزان در شهر‌های مختلف استان اظهارکرد: پلیس با آمادگی کامل بستر آرامش برای حضور دانش‌آموزان در مراکز علمی و تحصیلی را فراهم خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی بر لزوم مراقبت والدین بر روابط اجتماعی فرزند خود و توجه دادن آنها به آسیب‌های اجتماعی نظیر مواد مخدر و انتخاب دوستان ناباب تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار