برای اقتدار باید به سلاح روز مسلح بود

کهگیلویه و بویراحمد - «تابناک» - امام جمعه یاسوج با اشاره به این نکته که جبهه مقاومت باید به سلاح روز مسلح و دارای اقتدار باشد تا بتواند در برابر دشمنان ایستادگی کند، گفت: دستور صریح خداوند است که از مسلمانان می‌خواهد تا می‌توانید مسلح باشید و به قدرت دست پیدا کنید تا بتوانید بر دشمنان خود، خدا، اسلام، انسانیت، عدالت و بشریت غلبه پیدا کنید.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵ 20 September 2024
برای اقتدار باید به سلاح روز مسلح بود

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نمازجمعه شهر یاسوج با اشاره به حوادث تلخ این روز‌ها در غزه و مشکلاتی که جوامع اسلامی با آن درگیر هستند، گفت: دشمن تلاش زیادی برای حاکمیت بر جهان دارد، اما مردم ایران زیر بار این ظلم و ستم نخواهند رفت و اکنون مردم فلسطین در خاک خود برای مقابله با ظلم و اشغالگری مبارزه می‌کنند.
آیت الله حسینی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: برای موفقیت در آموزش و پرورش وارتقاء علمی و فرهنگی دانش آموزان هم دستگاه‌های مختلف و هم اولیای دانش آموزان باید نهایت همکاری را با مدرسه و آموزش و پرورش داشته باشند.
 وی به وضعیت حضور دانش آموزان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه ذهن جوانان و نوجوانان ما بیش از آنکه درگیر درس و مدرسه باشد، درگیر فضای مجازی است که اگر این وضعیت تغییر کند، جوانان و نوجوانان ما در علم رشد زیادی خواهند داشت.
حسینی ادامه داد: نقش معلم در تعلیم و تربیت دانش آموز بسیار زیاد است لذا معلمان باید در شان نظام اسلامی دانش آموزان را تربیت کنند و به تربیت دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه مرکز استان در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث تروریستی این روز‌ها در لبنان و بر علیه مردم این کشور اشاره کرد و گفت: این اقدام در یک جبهه گسترده بر علیه رفاه و آسایش مردم انجام شده و جنایت هولناکی است که در واقع نهایت جنایت صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.
 آیت الله حسینی صهیونیست‌ها را جانورانی خطرناک برای بشریت عنوان کرد و ادامه داد: این رژیم هر چه بر جنایات خود بیشتر اصرار کند، در واقع به پایین عمر خود نزدیکتر می‌شود ضمن اینکه اراده جبهه مقاومت در پایان دادن به عمر این رژیم غاصب، مصمم‌تر خواهد شد.
 وی همراهی غرب، آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: افزود: این رژیم جنایتکار و کودک کش هیچ ترحمی در وجود و سیاست ندارد و دست به کشتار، غصب، قتل، غارت و قحطی بر علیه انسان‌ها می‌زند که این از اهداف شوم این رژیم خبیث و جنایتکار است که متاسفانه با همراهی غرب، آمریکا و انگلیس اتفاق می‌افتد.
آیت الله حسینی با اشاره به این نکته که جبهه مقاومت باید به سلاح روز مسلح و دارای اقتدار باشد تا بتواند در برابر دشمنان ایستادگی کند، گفت: دستور صریح خداوند است که از مسلمانان می‌خواهد تا می‌توانید مسلح باشید و به قدرت دست پیدا کنید تا بتوانید بر دشمنان خود، خدا، اسلام، انسانیت، عدالت و بشریت غلبه پیدا کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار