راه حلی برای جبران کمبود بودجه ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: به رغم کمبود اعتبارات در چهار سال گذشته و کاهش 30 میلیارد ریالی اعتبارات ورزشی استان، کمبود بودجه در این بخش با مدیریت صحیح و استفاده از امکانات موجود جبران می شود.
کد خبر: ۱۲۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 05 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامعلی دانشور در سومین همایش هیات های ورزش و جوانان و هیات های تابعه استان که در قشم برگزار شد، افزود: با قطع شدن بودجه 10 میلیارد ریالی این اداره کل از بخش درآمد یک درصد اختصاصی به ورزش، تکمیل و بهره برداری از بسیاری طرح ها با مشکل مواجه شد که تامین این هزینه ها و کمک خیران، در حال حل مشکل کمبود بودجه هستیم.

وی اظهار کرد: باید از توان و ظرفیت دیگر بخش ها برای توسعه ورزش استفاده کرد و در این راه ایجاد مجمع «خیرین ورزش یار» و «مجمع خیرین ازدواج» از جمله راهکارهای این اداره کل به منظور حل بسیاری از مشکل های بخش ورزش و جوانان به شمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه 30 طرح عمرانی در سه سال گذشته توسط این اداره کل اجرا و بهره برداری شد، افزود: اتمام طرح های نیمه تمام، تامین و تکمیل زیرساخت های ورزش و توسعه ورزش در رده های مختلف سنی از اولویت های این اداره کل است.

وی بهره برداری از سالن ورزشی قشم و تامین اعتبار برای استادیوم ورزشی این شهرستان را از برنامه های در دست اقدام این اداره کل برشمرد و گفت: با اجرای این طرح ها، یکی از قطب های ورزشی استان، بیش از پیش پویا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار