شهرداری به دنبال سومین برد پی درپی درخرم‌آباد

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در حالی فردا میهمان خیبر خرم‌آباد است که در هفته چهاردهم تلاش می‌کند سومین برد پی در پی خود را با سرمربی جدیدش جشن بگیرد.
کد خبر: ۱۲۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴ 08 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این بازی در حالی عصر فردا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود که تیم شهرداری اردبیل با دو برد هفته‌های اخیر خود توانسته روحیه‌ مضاعفی را برای پیروزی مقابل رقبا بعد از عبور از بحران گرفتار شده در آن پیدا کند که قطعاً تیم شهرداری اردبیل در خرم‌آباد به دنبال کسب سومین پیروزی پی در پی خود است.

تیم شهرداری اردبیل که تلاش می‌کند در اوج پیروزی‌های خود خیبر خرم‌آباد را نیز قربانی کند در این شهر به دنبال کسب نتیجه سزاوارانه است تا با کسب حداکثر امتیاز جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آزادگان از رتبه نهم به جایگاه چهارم تا پنجمی افزایش دهد.

تیم شهرداری اردبیل که در دو هفته اخیر توانسته تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و گل‌ گهر سیرجان را برده و با سرمربی جدید خود محمد احمدزاده در روی ریل کامیابی گام بردارد این هفته نیز در چهاردهمین هفته لیگ آزادگان به دنبال دشت کردن پنجمین برد خود در این فصل است تا با کسب سه امتیاز این بازی تا رده‌های چهارم تا پنجمی بالا بکشد تا از رقبای خود عقب نماند.

تیم شهرداری اردبیل که در یک هفته اخیر تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشته، در بازی رو به جلوی فردا تلاش خود را آغاز می‌کند تا زمینه یک برد حیاتی را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار