تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد هفته پژوهش در دانشگاه رازی

دبیر جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان کرمانشاه از تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد هفته پژوهش در دانشگاه رازی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 19 December 2015
دبیر جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان کرمانشاه از تشکیل دبیرخانه دائمی ستاد هفته پژوهش در دانشگاه رازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناهید شاه آبادی روز شنبه در آیین تحلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در آمفی تئاتر شهید علیمحمدی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: این ستاد با چهار کمیته و با حمایت استانداری تشکیل شده است.

وی افزود: دبیر کمیته علمی، دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار، دبیر کمیته اجرایی و مسئول دبیرخانه، دبیر جشنواره ایده های برتر، دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، دبیر جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان و دبیر جشنواره دانش آموزی استان ها از اعضای ستاد استانی هفته ملی پژوهش هستند.

به گفته شاه آبادی، هفته ملی پژوهش و فناوری فرصتی برای ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح کشور است و موجب ارتقا شان و جایگاه پژوهش و فناوری و فعالان این حوزه می شود.

وی به پاره ای از وظایف ستاد ملی هفته پژوهش پرداخت و گفت: تصویب سیاست ها، جهت گیری های اصلی و تعیین راهبردها، هماهنگی و تصویب برنامه های هفته ملی پژوهش، بررسی برنامه ها و پیشنهادهای ارائه شده از سوی کمیته ها و بررسی و تصویب آیین نامه ها از جمله این وظایف است.

این دانشیار دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص برنامه های استانی هفته پژوهش و فناوری تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و رونمایی از دستاوردهای جدید در استان، برپایی جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان و برگزاری جشنواره ایده های برتر و حمایت از بازار ایده ها از جمله این برنامه هاست.

شاه آبادی تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری کرمانشاه؛ تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی در سطح استان، تبلیغات هدفمند رسانه ای، فن بازار و جشنواره دانش آموزی را به عنوان دیگر برنامه ها عنوان کرد.

در پایان این مراسم از 46 پژوهشگر و پنج فناور برتر استان کرمانشاه تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار