تصویب منطقه آزاد با یک دوم آرای نمایندگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب ایجاد منطقه آزاد و ویژه گردشگری استان اردبیل در کمیسیون اقتصادی، قرار است این لایحه برای کسب یک دوم آرای نمایندگان مجلس در هفته جاری در صحن علنی مطرح شود.
کد خبر: ۱۶۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 10 January 2016

کمال‌الدین پیرمؤذن دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه در منطقه ویژه گردشگری و اقتصادی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ورود پیدا کرده و سرمایه‌گذاری‌ها را انجام می‌دهند و هزینه‌ای متوجه دولت نیست، نمایندگان با تصویب این منطقه با یک دوم آرا موافقت کردند.

وی تصریح کرد: انتظار داریم ظرف این هفته هم لایحه منطقه آزاد استان و هم منطقه ویژه گردشگری ساوالان شامل نیر، سرعین و مشگین‌شهر در صحن علنی مجلس به همراه تعدادی از لایحه منطقه آزاد دیگر کشور به تصویب برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با توجه به اینکه در جلسه قبلی مجلس لایحه آزاد 117 رأی آورده بود، یقین داریم که با کسب یک دوم آرای نمایندگان این بار به تصویب رسیده و ما این هدیه ارزشمند را تقدیم مردم استان کنیم تا همه اهالی استان از مزیت این دو منطقه با شرایط خاص اقتصادی استفاده کنند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: علی‌رغم برخی کارشکنی‌هایی که در پیش روی این لایحه وجود دارد، امیدواریم به سرعت زمینه اجرایی شدن این لایحه را تا پایان سال بعد از ابلاغ دولت شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار