فرماندار بابلسر

خروجی دانشگاه‌ها باید کارآفرینی باشد

فرماندار بابلسر گفت: دانشگاه‌ها دانشجویانی کارآفرین پرورش دهند.
کد خبر: ۱۷۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی اسد در مراسم افتتاح واحد آموزشی و اداری واحد بهنمیر اظهار کرد: انقلاب اسلامی که با تکیه بر قدرت ذات احدیت به پیروزی رسید، اکنون در عرصه‌های مختلف به عنوان یکی از کشورهای مقتدر جهان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با درایت رهبر کبیر انقلاب، ایمان و اتکال به خداوند متعال و مشارکت همه مردم کشور به پیروزی رسید، افزود: نیاز امروز جامعه ما وحدت و همدلی در سایه رهبری فرزانه است.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه در حال حاضر، کشور ما امن‌ترین کشور منطقه و خاورمیانه محسوب می‌شود، بیان کرد: با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با رهبری و انقلاب تجدید بیعت کنیم.

اسد با اشاره به احداث واحد دانشگاه پیام‌نور بهنمیر اظهار کرد: دانشگاه‌ها نقش به‌سزایی در ارتقای فرهنگ و باور عمومی دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور از همان ابتدای تاسیس انقلاب اسلامی در کشور با ارائه آموزش حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری با لحاظ کیفیت آموزشی سهم بسزایی در ارتقای دانش کشور داشته است، ادامه داد: دانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه امروز به عنوان افرادی موفق در پست‌های مختلف کشور مشغول فعالیت هستند.

فرماندار بابلسر با تاکید به شناخت نیازهای مورد نیاز برای سیستم آموزشی منطقه، تصریح کرد: رشته‌های آموزشی این دانشگاه متناسب با نیاز منطقه تدریس شود.

اسد در پایان با تاکید به حرفه‌آموزی دانشجویان، گفت: باید دانشگاه‌ها دانشجویان را به گونه‌ای تعلیم دهند که دانشجویان فارغ‌التحصیل از مهارت کافی برخوردار بوده و دغدغه بیکاری نداشته باشند و خود کارآفرین باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار