خطبه های نماز جمعه نمین

امام جمعه موقت نمین گفت: خون شهدایی که در دوران دفاع مقدس به زمین ریخته شده بود در مذاکرات هسته ای ایران به ثمر نشست.
کد خبر: ۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 04 April 2015

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام اسماعیلی در نماز جمعه شهرستان نمین افزود: سران کشورهای دارای قدرت هسته ای و مدعی قدرت در دنیا ، ناچار به پذیرش ایران هسته ای شدند.

وی گفت: برگزاری ده ها جلسه بین سران و مقامات ارشد کشورهای مدعی قدرت جهانی در زمینه مذاکرات هسته ای و برقراری ارتباط با ایران نشانگر واهمه آنها از اقتدار ایران اسلامی و از طرف دیگر بیانگر اهمیت و رفعت جایگاه نظامی کشورمان در دنیا بود.

امام جمعه موقت نمین اظهار کرد: این مذاکرات نشان داد که دشمنان به این نتیجه رسیده اند که ایران اسلامی به مسائل هسته ای و علوم و فنون روز تسلط کامل دارد.

او افزود: البته حصول آنها به این نتیجه نشان کوته بینی شان است چرا که ملت به ویژه جوانان ما اعتقاد و باور های دینی خود که از بمب هسته ای مستحکم تر است را در دوران دفاع دفاع مقدس به دنیا عرضه کرده بودند.

وی گفت: دشمنان ما اگر بصیرت داشتند باید در همان دوران دفاع مقدس می فهمیدند که اراده آهنین و اعتقاد عاشورایی جوانان ما نیاز به ساخت هیچ گونه سلاح هسته ای ندارد.

امام جمعه موقت نمین در بخش دیگری از سخنان خود حملات ددمنشانه رژیم آل سعود و آمریکا به مردم ستمدیده یمن را محکوم کرد.

او قیام ملت یمن را الگوبرداری شده ای قیام و ایستادگی ملت ایران در برابر متجاوزان دانست و افزود: معنای منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر صدور انقلاب به جهان ، امروز با قیام کشورهای اسلامی علیه تجاوزگران بهتر برای دشمنان نظام آشکار می شود.

او سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشته و با تجلیل از تربیت فرزند رشیدی همانند حضرت عباس (س) از سوی آن بزرگوار به تشریح گوشه هایی از فضایل حضرت عباس (ع) برای نمازگزاران پرداخت و همگان را به الگوگیری از ایمان ، تقوا ، اعتقاد قلبی و ولایتمداری آن حضرت فراخواند.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار