اولین رویداد استارتاپ در دانشگاه رازی برگزار شد

مراسم افتتاحیه اولین رویداد اردوی استارتاپ در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶ 18 February 2016
مراسم افتتاحیه اولین رویداد اردوی استارتاپ در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر محمد جوشقانی، معاون پژوهشی دانشگاه رازی در مراسم افتتاحیه این رویداد که عصر امروز چهارشنبه (28 بهمن ماه) در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: رویداد استارتاپ یکی از راهکارهای اشتغالزایی و رونق کسب و کار در جهان است.

وی ادامه داد: دانشگاه رازی با برگزاری این اردو وظیفه خود دانسته که شرایطی را برای دانشجویان فراهم آورد که بتوانند مسیر تبدیل ایده به عمل را یاد بگیرند.

جوشقانی تاکید کرد: امید است که این رویداد بتواند یک آخر هفته مهیج را برای همه دست‌اندرکارانش فراهم سازد.

همچنین در ادامه این مراسم افتتاحیه، مهدی طلایی، مدیر اردوی استارتاپ دانشگاه رازی در سخنانی اظهارکرد: در واقع  یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که در سه روز متوالی شرکت‌کنندگان گردهم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده‌هایشان را مطرح کرده و گروه‌هایی را برای اجرای ایده‌های خود تشکیل ‌دهند.

طلایی تصریح کرد: این رویداد از امروز چهارشنبه 28 بهمن ماه با محوریت دانشگاه رازی و همکاری گسترده‌ای از سوی برخی از دانشگاه‌ها، سازمان ها، ادارات، شرکتها و رسانه‌های استان برپا شده و تا روز جمعه 30 بهمن ماه ادامه دارد.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی گفت: هدف از برگزاری این رویداد توسعه کار‌آفرینی مبتنی بر فناوری و محک زدن ایده‌ها، وارد شدن به دنیای کسب و کار، یافتن شرکای تجاری آینده و بهره‌گیری بهینه از تجربیات و دانش‌ مربیان و داوران حاضر در اردوی استارتاپ است.

وی خاطرنشان کرد: اردوی استارتاپ دانشگاه رازی کرمانشاه فرصت مناسبی برای تمامی علاقمندان در استان  است تا ضمن آشنایی با ماهیت این رویداد، در حوزه کارآفرینی، ایده پردازی، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

طلایی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این رقابت ‌لزوماً دانشجو نیستند و به هیچ شرایط خاصی نیاز ندارند، اما برای دانشجویان کدهای تخفیف ویژه تعریف کرده‌ایم. در واقع ورود همه افراد اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان در هر رشته تحصیلی در این رقابت‌ها پس از ثبت‌نام آزاد است و هر فردی مجاز به ارائه فقط یک ایده خواهد بود.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: استارتاپ یک تجربه موفق جهانی است و تا به امروز قریب به هزار استارتاپ در دنیا برگزار شده، اما در کشور ما سابقه چندان طولانی ندارد.

مدیر اردوی استارتاپ دانشگاه رازی گفت: یکی از نکات مثبت و قابل توجه برگزاری این رویداد، همکاری نهادهای مختلف استان در قالب آن است که شاهد حمایت مادی و معنوی طیف گسترده‌ای از نهادهای دولتی و خصوصی استان بوده‌ایم که یقیقنا چنین سطوحی از همکاری دستگاه‌ها و بخش خصوصی و دولتی می‌تواند هر امری را به موفقیت نزدیک‌تر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار