اولین رویداد استارتاپ دانشگاه رازی پایان یافت

اولین رویداد استارتاپ دانشگاه رازی پس از سه روز فعالیت به کار خود خاتمه دارد.
کد خبر: ۱۸۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 20 February 2016
اولین رویداد استارتاپ دانشگاه رازی پس از سه روز فعالیت به کار خود خاتمه دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مهدی طلایی مدیر اردوی استارتاپ دانشگاه رازی در مراسم اختتامیه این رویداد که در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم دانشگاه رازی برگزار شد اظهارکرد: برگزاری این اردوی استارتاپ یک تجربه موفق در ایده پردازی جهت راه‌اندازی کسب و کار بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین نکات مثبت برگزاری این رویداد، همکاری و مشارکت گسترده دستگاه‌ها، سازمانها، نهاد‌ها و بخش‌های خصوصی و دولتی در برپایی آن بود که می‌تواند به عنوان مدلی مثبت در برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و دیگر رویدادها مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: پس از سه روز برگزاری این رویداد و ایده پردازی دانشجویان و دیگر حاضرین در آن، در نهایت هیات داوران بهترین ایده‌های کسب و کار را معرفی کرد.

طلایی تصریح کرد: بر این اساس به ترتیب سه ایده اورژانس مسکن، رزرو پارک خودرو و پایانه همراه توسط هیات داوران به عنوان ایده‌های برتر این استارتاپ معرفی شدند.

مدیر اردوی استارتاپ دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که هدف اصلی از برگزاری این اردو، یک هدف آموزشی همراه با نشاط بخشی به روحیه جوانان و دانشجویان بود که قطعا به هدف خود رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار