سنگینی کفه اصولگرایان در ترازوی برنامه‌ نامزدهای انتخابات

میتینگ انتخاباتی دانشگاه رازی کرمانشاه امروز برگزار و در آن دیدگاه‌های 4 تن از نامزدهای مجلس شورای اسلامی از دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب در مورد موضوعات مختلف مطرح شد که در ترازوی برنامه‌های آنها کفه اصولگرایان سنگین‌تر بود.
کد خبر: ۱۸۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 23 February 2016
میتینگ انتخاباتی دانشگاه رازی کرمانشاه امروز برگزار و در آن دیدگاه‌های 4 تن از نامزدهای مجلس شورای اسلامی از دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب در مورد موضوعات مختلف مطرح شد که در ترازوی برنامه‌های آنها کفه اصولگرایان سنگین‌تر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشجویان دانشگاه رازی عصر امروز میزبان یک میتینگ انتخاباتی با حضور 4 تن از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بودند؛ این جلسه به همت تشکل‌های جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه برگزار شده بود و دانشجویان نیز با حضور در این جلسه شور و نشاط سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

میهمانان این جلسه انتخاباتی کاندیداهایی از هر دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا بودند؛ محمد کرمی‌راد و ابراهیم عزیزی از ائتلاف اصولگرایان و بهروز خسروی و عباس عباسی از ائتلاف اصلاح‌طلبان قرار بود در مدت دو ساعت دیدگاه‌های خود را در زمینه موضوعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای دانشجویان بیان کنند.

فشردگی برنامه‌های تبلیغاتی برخی کاندیداها دانشجویان را یک ساعتی برای شروع جلسه معطل کرد؛ در نهایت رأس ساعت 17 برنامه با غیاب یکی از کاندیداها آغاز شد و وی هم در میانه برنامه به جمع مدعوین اضافه شد تا شور و حال سالن بیشتر شود. به هر یک از کاندیداها در ابتدا فرصت 5 دقیقه‌ای داده شد تا رزومه و برنامه‌های خود را تشریح کنند که البته به نظر چیزی دستگیر دانشجویان نشد چون برنامه‌ای از سوی کاندیداها مطرح نشد.

در این مرحله نامزدهای انتخاباتی به ارائه مطالب سربسته و کلی‌گویی بسنده کردند و بازی با موضوعات تکراری و همیشگی درگیری در 8 سال جنگ تحمیلی، محرومیت استان و ... را ترجیح دادند که البته مورد اعتراض حضار قرار گرفت و آنها خواهان ارائه برنامه‌ها شدند.

با طرح سئوالات در زمینه فرهنگی، اقتصادی و... یکی از کاندیداها که اعتراضات را تاب برنیاورده بود اعلام کرد که قرار بود در این جلسه در مورد موضوعات و مشکلات دانشجویان صحبت کنیم اما این صحبت‌ها محلی از اعراب ندارد! که این موضوع باز هم مورد اعتراض جامعه دانشجویی قرار گرفت.

این کاندیدای اصلاح‌طلب اما در ادامه پرداختن به موضوعات فرهنگی و در حالی که با اعتراض یکی از دانشجویان از بحث خارج شد و سوابق حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی را پیش کشید که این موضوع با همراهی هم‌طیفی وی مواجه شد و او نیز با به رخ کشیدن پلاکش به عنوان نمادی از حضور در جبهه‌ها به بیان سوابق هم‌جناحیش پرداخت.

کلی‌گویی نامزدهای اصلاح‌طلب در برنامه‌های اقتصادی بارها مورد اعتراض قرار گرفت؛ به نظر اصولگرایان با دست پر به این میدان آمده بودند که در زمان صحبت‌های آنان دانشجویان طرفدار طیف مخالف تنها به رعایت زمان اعتراض می‌کردند؛ البته شاید سوابق آن دو نفر در دوره‌های گذشته مجلس هم مزید بر علت بود.

بساط شعارهای رنگین نامزدها هم در این جلسه پهن بود و هر کدام برای همراهی دانشجویان از یک موضوع خاصی دم می‌زد و برخی‌ها هم کارهای انجام شده در استان در برخی زمینه‌ها را به نفع خود مصادره می‌کردند!

عده‌ای از طرفداران و همراهان کاندیداها که در سالن حضور داشتند چندین بار می‌خواستند با طرح سئوال از کاندیداهای دیگر آنها را به چالش بکشند که این موضوع مورد اعتراض کاندیداها قرار گرفت؛ جلسه بارها به تشنج کشیده شد که آخرین بار با وساطت معاون فرهنگی دانشگاه رازی و دعوت دانشجویان به آرامش برای گذشتن چندین دقیقه پایانی برنامه همراه بود.

پس از طرح سوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه مبارزه با ویژه‌خواری چندمین اولویت کاندیداهای مذکور است و پاسخ‌های نفر آخر موجب اعتراض یکی از دانشجویان شد که دیگران نیز با همراهی وی و سر دادن شعارهای «اصلاحات همراهتون، خدانگهدارتون»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و... موجب اعلام پایان وقت جلسه از سوی مجری شد در حالی که بیان دیدگاه‌های سیاسی نامزدها ناتمام ماند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار