یزد رتبه برتر برگزاری طرح «آرامش بهاری» را کسب کرد

بنا به اعلام ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استان یزد رتبه برتر برگزاری طرح نوروزی «آرامش بهاری» را کسب کرد.
کد خبر: ۲۰۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 27 March 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، اظهار کرد: بنا به اعلام ستاد مرکزی طرح نوروزی آرامش بهاری مستقر در  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، از برگزاری شایسته طرح آرامش بهاری در استان یزد تقدیر شد.


وی با اشاره به اینکه ارزیابی‌های سازمان اوقاف به صورت روزانه انجام می‌شود افزود: نظر به ارزیابی‌های صورت گرفته توسط بازرسان نامحسوس ستاد مرکزی آرامش بهاری، استان یزد در پنجمین روز از ایام نوروز رتبه برتر را کسب و از تلاش‌های قابل توجه استان یزد در برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری تقدیر شد.

میرجلیلی ادامه داد: این طرح همانند چند سال گذشته بصورت همزمان در سراسر کشور در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از 28 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین 95 ادامه دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در قالب طرح آرامش بهاری که با استقبال اقشار مختلف مردم و بخصوص نسل جوان مواجه شد برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برگزار شده است.

میرجلیلی افزود: این طرح در تمامی مناطق استان و بخصوص در شهرستان یزد در آستان مبارک امامزاده جعفر(ع)، سیدجعفر محمد(ع)، مسجد جامع کبیر و امامزاده سیدنصرالله(ع)، امامزاده سید الصحرا در حال اجراست.

وی گفت: این طرح در مسجد جامع کبیر یزد به صورت شاخص با حضور مبلّغان مسلط به زبان خارجی برگزار که مسافران و میهمانان بصورت خاص از آن‌ها استفاده کردند.

میرجلیلی افزود: ارتقای دینی و فرهنگی و انجام مشاوره و همچنین پاسخ‌گویی به سوالات مردم و مسافران و همچنین، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها از جمله اهداف اجرای طرح آرامش بهاری بوده است.

وی از همکاری و مشارکت خوب دستگاه‌های مختلف و مردم و همچنین، رسانه‌های گروهی در انعکاس اخبار این طرح در بخش‌های مختلف قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار