دو سوم کمک‌های خیران یزدی در قالب تعهد پرداخت است

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد با اشاره به استقبال خیران در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: دو سوم کمک‌های خیران در قالب تعهد پرداخت به ستاد دیه استان اعلام شده است.
کد خبر: ۲۵۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 25 June 2016

به گزارش تابناک یزد،اسلام افشون اظهار داشت: در برگزاری جشن‌های گلریزان کمک به زندانیان و محکومان مالی جرائم غیرعمد، خیران استان کمک‌های مالی را برای آزادی این زندانیان تعهد کردند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته کمک‌های مردمی در قالب چک و یا واریز نقدی به حساب‌های متمرکز ستاد دیه بود و بخش اندکی در قالب تعهد اعلام می‌شد اما در سال جاری دو سوم کمک‌های مردم در قالب تعهد اعلام شده است.

افشون افزود: خوشبختانه در برگزاری جشن گلریزان مرکز استان یزد از دو میلیارد ریال کمک‌های جمع‌آوری شده، بخش عمده آن در قالب چک پرداخت شده و مبلغ ناچیزی هم به صورت نقدی به ستاد دیه رسیده است اما در سایر شهرستان‌ها اینگونه نبوده است.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها با حضور مسؤولان دولتی، مدیران و مالکان واحدهای تولیدی، صنعتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شد ادامه داد: با وجود اینکه شرایط حاکم بر بازار و مراودات مالی اعتباری مناسب نیست و مردم در وضعیت چندان مناسبی به لحاظ اقتصادی نیستند اما خیران استان کمک‌های مالی چشمگیری را برای آزادی این زندانیان تعهد کردند.

این مسؤول تعداد زندانیان نیازمند را 139 نفر برشمرد و افزود: تا به امروز هشت جشن گلریزان در یزد و شهرستان‌های استان برگزار شده که مبالغ خوبی از سوی خیران برای پرداخت تعهد شده و به زودی در قالب چک و یا فیش نقدی به ستاد دیه واصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم درک عمیقی در دستگیری و کمک‌رسانی به هم‌نوع خود دارند اظهار داشت: در برگزاری این جشن‌ها خیران به صورت ثبت نام در برگه تعهد، مبالغی را برای پرداخت اعلام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان بخش عمده‌ای از این کمک‌ها به ستاد دیه برسد تا شاهد آزادی تعدادی از زندانیان باشیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد در ادامه از آزادی سه نفر زندانی محکوم مالی‌غیرعمد در ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان داشت: ستاد دیه استان امسال با همکاری صداوسیمای مرکز یزد اقدام به ساخت برنامه‌ای تلویزیونی برای کمک به مددجویان کرد که در این برنامه با همت خیران سه محکوم مالی غیر عمد از زندان به آغوش خانواده بازگشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار