مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

ثبت سفارش الکترونیکی کتاب‌های درسی اول ابتدایی در قزوین آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از 8 تیر ماه 95 ثبت سفارش الکترونیکی کتب درسی پایه اول ابتدایی در قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 28 June 2016
سالار قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، ثبت الکترونیکی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی و پیش دانشگاهی آغاز شد.

وی افزود: ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از 8 تیر ماه آغاز شده است و والدین و مدیران مدارس می‌توانند جهت ثبت سفارش انفرادی و یا گروهی اقدام کنند، البته ثبت سفارش کتب درسی پایه اول ابتدایی منوط به داشتن دفترچه سنجش سلامت و ثبت نام در سامانه سناد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: برای ثبت سفارش کتب درسی می‌توان از طریق سامانه الکترونیکی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com  اقدام کرد.

قاسمی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا مناطق و مدارس نسبت به اطلاع‌رسانی جامع و فرهنگ سازی برای خانواده‌ها و سطوح و اقشار مختلف در سطح استان اقدام کنند.
این مقام مسئول اضافه کرد: ثبت و توزیع الکترونیکی کتب دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی در راستای توسعه دولت الکترونیک و شهروند الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی و نیز نظارت بر روند توزیع کتب درسی انجام می‌گیرد.

وی تأکید کرد: برای دانش‌آموزان پایه دوم لغایت ششم ابتدایی نیز می‌توان از 20 تیر ماه با ورود به سایت سفارش کتب درسی نسبت به ویرایش اطلاعات آنها اقدام کرد و همچنین از اوایل مرداد ماه برای دانش‌آموزان جا مانده می‌توان نسبت به ثبت سفارش اقدام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار