بحران آب در شهرستان بوشهر جدیست

فرماندارشهرستان بوشهرگفت: با توجه به اینکه امسال دو انتخابات مهم را پیش رو داریم ایجاد یک فضای انتخاباتی سالم و آرام در دستور کار ما قرار دارد .
کد خبر: ۲۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 20 April 2015
تابناک بوشهر: حسن ابراهیمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهرافزود: در زمینه انتخابات باید بر اساس قوانین همه موارد رعایت شده تا هیچگونه شائبه ای در اذعان عمومی ایجاد نگردد.

وی اظهار کرد: باید با اجرای قوانین مربوط به انتخابات توسط برگزار کنندگان ،محیط مناسبی برای مردم جهت مشارکت در این تصمیم گیری مهم ایجاد گردد.

وی بیان کرد: افراد باید در یک محیط ضابطه مند و در مسیر قانون مطالب خود را عرضه کنند تا مردم خودشان با آگاهی قضاوت و انتخاب نمایند.

ابراهیمی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: بحران آب در شهرستان بوشهر جدی بوده و هم اینک 30 درصد آب در این شهرستان کاهش پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: شهروندان ساخت وسازهایی در دست اقدام دارند که باید درزمینه مصرف آب استفاده بهینه و مدیریت کنند.


ابراهیمی اضافه کرد: مسوولان مرتبط باید با یک برنامه ریزی مناسب شرایط بحران آب را کنترل و فرهنگ سازی لازم را در بین مردم در راستای استفاده مطلوب از آب ایجاد کنند.

وی با یادآوری در پیش داشتن هفته سلامت گفت: اقدامات مطلوبی در زمینه سلامت در جامعه صورت گرفته و انتظارمی رود مسوولان مرتبط در شهر بوشهربیمارستانها و خدمات درمانی مورد نیاز مردم بوشهر را به نحو مطلوب تامین کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار