اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه

ايمني و آرامش مسافران درطول سفرمهمترين اولويت كاري اداره كل حمل و نقل و پايانه ها

مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه از آمادگي ميزباني ايمن و راحت براي سفرهاي تابستاني خبر داد
کد خبر: ۲۵۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 12 July 2016



















  به گزارش تابناک كرمانشاه، مهندس بهمن خسرواني با اشاره به ناوگان هاي عمومي فعال استان، بيان داشت : در حال حاضر 243 دستگاه اتوبوس، 1365 ميني بوس و 1208 دستگاه خودرو سواري در ناوگان عمومي به ارائه خدمات مسافران مي پردازند.
وي با اعلام فعاليت 20 هزار راننده در استان كرمانشاه، تاكيد كرد : بررسي سلامت و تجارب رانندگان يكه تا كنون با تلاش و پيگيري هاي مستمر در اين راستا به اين مهم دست يافته ايم.
وي در ادامه افزود : تجارب و سلامت رانندگان از جمله شاخص هاي مهم ناوگان هاي عمومي استان كرمانشاه مي باشد كه اين گام مثبت در ناوگان مسافربري نويد بخش سفري ايمن و آرام  براي مسافران است.
مدير كل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه از تعداد مجتمع هاي خدمات رفاهي استان خبر داد و گفت  : در حال حاضر 27 مجتمع خدمات رفاهي بين راهي با امكانات لازم پذيراي ارائه خدمات به مسافران و هموطنان مي باشد كه نظارت بر اين مجتمع ها از جمله اولويت  برنامه هاي اداره كل حمل و نقل و پايانه ها بخصوص در ايام سفرهاي تابستاني محسوب مي شود.
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه در راستاي خدمات بهتر  براي هموطنان در ايام سفرهاي فصل تابستان تلاش مي كند كه بتواند سفري مملو از آرامش و ايمني را به مسافران هديه بدهد.
خسرواني در پايان با اشاره به سيستم هاي ارتباطي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان كرمانشاه، خواستار شد : مسافران با مشاهده هر گونه تخلفي در طول سفر مي توانند با سامانه هاي پيام كوتاه 3000143 ، 3000164455 و همچنين از طريق تلفن گويا 388222446  با اداره كل حمل و نقل و پايانه ها تماس حاصل نمايند  و در جهت خدمات بهتر ، انتقادات و پيشنهادات خود را از طريق سيستم هاي ارتباطي اين اداره ، اعلام كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار