راه‌اندازی کمپ ویژه نگهداری زنان معتاد در قزوین

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی به معتادان زن، کمپ ویژه نگهداری زنان معتاد راه اندازی می شود.
کد خبر: ۲۶۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ کرمی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که دیروز در استانداری برگزار شد، گفت: درحال حاضر ۶۷ معتاد در سه کمپ استان نگهداری می شوند که یک کمپ ویژه بانوان است و ۴۸ نفر طی ۶ ماه در این مراکز اقامت کردند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان معتادان بهبود یافته را با مهارت‌های فنی آشنا خواهیم کرد تا بستری برای ایجاد اشتغال آنها فراهم شود.

این مسئول اعلام کرد: به ازای هر شغلی که از سوی کارآفرینان برای معتادان ایجاد شود ۱۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می شود که در این راستا ۴ کارآفرین به موسسات کارآفرینی معرفی شده اند تا در این زمینه فعالیت کنند.

مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این جلسه گفت: ۵۳ معتاد جمع آوری شده در استان هیچ مدرک هویتی ندارند و ۱۴ نفر از آنان مبتلا به ایدز هستند که باید تحت مراقبت جدی قرار گیرند.

رحیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هم در این نشست بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار