افزایش 100درصدی توقیف محموله های قاچاق

رئیس پلیس آگاهی ناجا از افزایش یکصد درصدی توقیف محموله های کلان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 01 August 2016
سردار محمدرضا مقیمی در ششمین جلسه کارگروه تخصصی مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از برنامه های جدی پلیس در سال 95 پیگیری مصادره وسائط نقلیه و انبارهای حامل کالای قاچاق است تا از این طریق بتوانیم ریسک قاچاق را برای قاچاقچیان بالا ببریم.
وی تاکید کرد: جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور در راس برنامه های ناجا قرار دارد. همچنین تمرکز بر شناسایی و برخورد با شبکه های کلان قاچاق از اولویت های اصلی پلیس آگاهی در سال 95 به شمار می آید.
وی با اشاره به اینکه ناجا با تمام توان مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است، افزود: لازم است تمام دستگاه ها و سازمان هایی که در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مسئولیت و نقش دارند به وظایف قانونی خود عمل کنند.
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: عملکرد استان های 19 گانه هدف در راستای اهداف این قرارگاه است، طوری که در کشف محموله های کلان، رشد قابل توجهی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را شاهدیم.
ششمین جلسه کارگروه تخصصی مقابله با قاچاق کالا و ارز با حضور روسای پلیس های آگاهی، پاوا و فرماندهان مرزبانی استان های آذربایجان غربی ،سیستان و بلوچستان،کردستان و نمایندگان پلیس های تخصصی به ریاست سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا به منظور بررسی عملکرد رده های یاد شده برگزار شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار