امام جمعه موقت تبریز:

کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند مصداق چپاول و غارت بیت‌المال است

وی افزود: کسانی که به دوایر دولتی و سازمان‌ها نفوذ کرده‌اند و حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند مصداق چپاول و غارت بیت‌المال است.
کد خبر: ۲۷۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 05 August 2016
به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده خطیب امروز نماز جمعه تبریز بود.

حاجی‌زاده با تبریک  روز ولادت حضرت معصومه(س) گفت:  دشمن همواره به دنبال از بین بردن هویت‌ زنان و دختران ایرانی و اسلامی است و بهتر است که دختران ایرانی  با حفظ حجاب و عفاف، استکبار و دشمنان را مایوس و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی نیز همانند هفته های گذشته دوباره با انتقاد از رواج اشرافی‌گری برخی مدیران اظهار داشت: مسئله اشرافی‌گری در کشور غوغا می‌کند و وقتی در جامعه، اشرافی‌گری، اسراف و تجمل رواج یافت، نتیجه آن بروز پدیده‌ای چون حقوق نجومی می‌شود.

وی افزود: کسانی که به دوایر دولتی و سازمان‌ها نفوذ کرده‌اند و حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند مصداق چپاول و غارت بیت‌المال است.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه آمریکا رو به اضمحلال است، گفت: استکبار در منطقه ماهیت خود را روشن کرده و در سوریه، عراق و افغانستان با این همه خونریزی چیزی جز شکست نصیبش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه‌های استکبار ایران به عنوان جزیره امن در منطقه و دنیا مطرح است و این امر در سایه تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری و نیروی امنیتی و نظامی و پیشتیبانی مردم از نظام به وجود آمده و باید قدر این نعمت را دانست و شکرگزار خداوند متعال بود.

حاجی‌زاده به بی‌نتیجه بودن برجام اشاره کرد و گفت: برجام تاثیر ملموسی نداشته بطوریکه که قرار بود تمام تحریم ها بعد از برجام برچیده شود اما چنین چیزی محقق نشده است.

وی تصریح کرد: در این خصوص، پیش‌بینی‌‌های مقام‌ معظم رهبری در زمینه بی‎نتیجه بودن برجام مشخص شده است و همچنین بدعهدی و بهانه‌گیری آمریکا نیز برای جهانیان آشکار شد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه بار دیگر بر همگان آشکار و ثابت شد که نمی‌شود به آمریکا اطمینان و اعتماد کرد، افزود: تنها راه چاره ایران مقاومت و اتکا به خود و توان و نیروهای داخلی بوده و مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات باشند و این از طریق اتکای به توان داخلی میسر می‌شود.

وی با انتقاد از وضعیت فرهنگی گفت: فرهنگ ستون فقرات جامعه است و اگر فرهنگ مریض شود جامعه مریض می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه روز ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان «روز دختر» نامگذاری شده است، گفت: استکبار جهانی به دنبال هویت‌زدایی زنان و دختران است و خوب است که دختران ایرانی به تأسی از حضرت فاطمه معصومه(س) با حفظ حجاب و عفاف، استکبار و دشمنان را مایوس و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت تبریز گفت: حضرت معصومه(س) در اول سال 173 هجری قمری در مدینه چشم به جهان گشوده‌اند و از ابتدای میلاد ایشان تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت و ولایت نامگذاری شده است و امیدواریم مردم شریف ایران نسبت به شخصیت این دو بزرگوار توجه داشته باشند.

وی گفت: بارگاه ملکوتی این دو بزرگوار منبع فیض و برکت بوده و آثار بسیار فراوانی برای ایران اسلامی دارد که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار