اردوی بانوان نخبه خاشی

کد خبر: ۲۷۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 05 August 2016
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش هدف از این اقدام را تجلیل از مقام شامخ دختر و کمک به پویایی و بانشاط سازی آنان عنوان کرد.
وی اظهار داشت: این قشر از جامعه نقش مهمی در جهت رونق بخشیدن به فعالیتها در ابعاد مختلف بر عهده دارند لذا اهمیت دادن به نیازهای روحی و روانی و فرهنگی و اجتماعی آنان ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد.
قلندرزهی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سه سال اخیر شاهد ارتقای ارائه خدمات به بانوان منطقه بوده ایم و تاکنون به موفقیتهای چشمگیری دست یافته ایم.
به گفته وی بانوان در شهرستان خاش در حوزه های قرآنی، ورزشی، امور فرهنگی و اجتماعی و آموزشی، امدادی و خدمات محرومین و امور شهری بسیار موفق ظاهر شده اند.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز بیان کرد: مشارکت دادن بانوان در امور مختلف جامعه و حمایت از آنان سبب ارتقای شاخص های خدمت می شود.
وی اظهار داشت: بانوان بعنوان قشری تاثیرگذار و دارای ایده های روشن در هر زمینه ای ورود کرده اند الگوهای برتر خدمت را به جامعه ارزانی داشته اند.
این اردو با شرکت افزون بر 20 دختر و بانوی فعال فرهنگی و اجتماعی و به همت اداره ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، امور بانوان بخشداری مرکزی و دهیاری ترشاب از توابع بخش مرکزی خاش برگزار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار