طرح تعالی مدیریت در 117 مدرسه استان یزد اجرا شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح تعالی مدیریت در 117 مدرسه استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 15 August 2016

به گزارش تابناک یزداحمد شیرزاد  اظهار داشت: به منظور اداره هرچه بهتر مدارس توسط مدیران، طرح تعالی مدیریت در 117 مدرسه استان اجرا شد که در قالب این طرح بسیاری از اختیارات به مدیران مدارس واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس در بسیاری از موارد ناچار به تابعیت از ادارات و نواحی آموزش و پرورش بوده و در اجرای دستورالعمل‌ها با مشکلاتی مواجه بودند، بیان کرد: طرح تعالی مدیریت با هدف واگذاری اختیار به مدیران مدارس اجرا شد و در سال تحصیلی جدید نیز این طرح استمرار می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به طرح‌های متعددی که امسال در مدارس استان یزد به مرحله اجرا درآمد و نتایج درخشانی نیز به دنبال داشت، افزود: طرح جلوه‌های معلمی نیز در مدارس استان اجرا شد و در قالب این طرح 14 معلم در سطح ملی حائز رتبه شدند که سه نفر از آنها معلمان یزدی بودند.

وی همچنین به تشریح طرح‌های موفق آموزش و پرورش استان یزد در طول سال گذشته و استمرار آنها در سال تحصیلی جدید پرداخت و عنوان کرد: امسال نیز المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای، طرح مدارس حامی پیشگیری از دیابت، یزدشناسی، تعالی مدیریت، سنجش سلامت، جلوه‌های معلمی، تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و ده‌ها طرح دیگر در آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

شیرزاد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 207 هزار دانش‌آموز در مدارس استان یزد مشغول به تحصیل خواهند شد، افزود: مدارس از هم‌اکنون توسط ستادهای برنامه‌ریزی در حال آماده‌سازی هستند و در آستانه سال تحصیلی و در هفته دولت نیز چند طرح احداث، مرمت و نوسازی مدارس مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و 480 مدرسه در سطح استان یزد دایر است، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است هر دو ماه یک‌بار سه مدرسه و فضای آموزشی در سطح استان افتتاح و بهره‌برداری شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار