استقلال و پرسپولیس برای تساوی به میدان رفتند

کد خبر: ۲۹۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 18 September 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مربیان استقلال و پرسپولیس در شهرآورد هشتاد و سوم تیم خود را تنها برای کسب تساوی آماده کرده بودند.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های گذشته دیدارهای استقلال و پرسپولیس جذاب و تماشاگرپسند برگزار شد و به نظر می‌رسید که این دو تیم پس از چند سال تساوی یک بر یک و صفر بر صفر دیگر نمی‌خواهند با ترس وارد این مسابقه بزرگ شوند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در شهرآورد هشتاد و دوم که با نتیجه چهار بر دو به سود پرسپولیس به پایان رسید، از دقیقه یک بازی هر دو تیم حمله می‌کردند و استقلال در حالی که سه بر صفر از حریف عقب‌ بود، باز هم حمله می‌کرد و از سوی دیگر شاگردان برانکو که می‌توانستند به لاک دفاعی فرو بروند، دست به این کار نزدند.

عضو تیم فوتبال ستارگان البرز افزود: اما این اتفاق در دیدار آخر استقلال و پرسپولیس نیافتاد و هر دو تیم از ابتدای بازی تنها به دنبال سوت پایان بودند و با جسارت و با شهامت فوتبال بازی نکردند.

اکبرپور با اشاره به صحبت‌های منصوریان و برانکو پس از بازی گفت: هر دو مربی تاکید داشتند که برای پیروزی به میدان رفته‌اند، اما وقتی استقلال حمله می‌کرد تنها دو نفر در هجده قدم حریف بودند و همین شرایط هم برای پرسپولیس شاهد بودیم.

وی بیان داشت: چندین بار در محوطه جریه دو تیم موقعیت‌هایی ایجاد شد، اما وقتی به صحنه نگاه می‌کردیم، می‌دیدیم که یک و یا حداکثر دو مهاجم در برابر شش دفاع حضور دارند و طبیعی است که در این شرایط گل‌زدن کار سختی است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران افزود: احساس من این است که استقلال با توجه به شرایطی که دارد، نمی‌خواست بازنده این مسابقه شود، چرا که هواداران دیگر تحمل نمی‌کردند.

اکبرپور ادامه داد: از سوی دیگر برانکو که وضعیت تثبیت‌ شده‌ای در پرسپولیس داشته و این روزها بدون حاشیه کار خود را دنبال می‌کند نیز نمی‌خواست بر روی یک اشتباه و دریافت گل، تیم خود و تمام دستاوردهای یک سال اخیر تیمش را به حاشیه ببرد.

وی اظهار داشت: بنابراین هر دو تیم به کسب تساوی رضایت داشتند و از ابتدا هم برای تساوی وارد میدان شده بوده و تنها می‌خواستند بدون ریسک به گل برسند و طبیعی است این اتفاق در فوتبال امروز نمی‌افتد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار