شهردار رشت: در توسعه شهری باید از هرگونه موازی کاری پرهیز کنیم / سازمانهایی که فاقد شفافیت کاری در عملکرد خود هستند باید جمع شوند

تابناک / شهردار رشت گفت:در توسعه شهری و در خدمت به مردم باید از هرگونه موازی کاری و یا مراودات شهرداری پرهیز کنیم.
کد خبر: ۳۰۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 26 September 2016
تابناک / شهردار رشت گفت:در توسعه شهری و در خدمت به مردم باید از هرگونه موازی کاری و یا مراودات شهرداری پرهیز کنیم.

اولین جلسه شورای اداری نیمه دوم سال جاری مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت به ریاست دکتر سید محمد علی ثابت قدم و با حضور معاونین ، مدیران ستادی ، شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان ها در تالار گفتمان ساختمان تاریخی شهرداری رشت برگزار شد.

دکتر ثابت قدم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:سیستم شهرداری نیازمند یک سری تغییرات در ساختار سازمانی و نیروی انسانی با نگاه تمرکز زدایی است.

وی اضافه کرد:برای اینکه شهرداری به نقطه ای مطلوبی در مجموعه فعالیت خود دست یابد باید جهادی و ایثارگرانه عمل کنند.

ثابت قدم افزود:شهرداری رشت در ۱۸ ماه گذشته با نگاه اعتماد سازی محله ای در قالب پروژه های کوتاه مدت در راستای نیازهای مردم گام برداشته است.

وی با تاکید بر تسریع فعالیت مدیران و کارکنان شهرداری خاطرنشان کرد:هر گونه بروکراسی اداری که باعث طولانی شدن در فعالیتها می شود به حداقل ممکن باید تقلیل یابد، در توسعه شهری و در خدمت به مردم باید از هرگونه موازی کاری و یا مراودات شهرداری پرهیز کنیم.

شهردار رشت با اشاره به مشکلات موجود در حوزه زیرساخت های حمل و نقل،آتش نشانی و حوزه IT  شهرداری رشت، تصریح کرد:سازمانهایی که فاقد شفافیت کاری در عملکرد خود هستند باید جمع شوند.

وی با اعلام رضایت از عملکرد واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری افزود:با حفظ نگاه تمرکز زدایی،تعویض ناوگان عمومی شهر،کوتاه کردن زمان خدمات رسانی در بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه it ،ارتقا کیفیت فعالیت و خدمات رسانی در بحران ها از جمله برنامه های شهرداری و سازمانهای زیربط در نیمه دوم سال جاری است.

دکتر ثابت قدم دانش اقتصاد در شهر را مرده دانست و یادآور شد:اقتصاد در زمان تعریف می شود،دانش اقتصاد از مالی و حسابداری مجزا است،اما متاسفانه به دلیل وجود بروکراسی های متعدد و نبود بحث ساختارها کارآیی دانش اقتصاد از بین می رود.

شهردار رشت با اشاره به ایرادات موجود در فرآیندهای پسماند،گفت: فرآیندهای پسماند بهینه نیست باید با تغییر در فرآیندهای پسماند،گام هایی در بهتر اجرا شدن فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در شهر برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار