ثبت نام پنج هزار زائر یزدی در کاروان پیاده روی اربعین

مدیرحج و زیارت یزد گفت: تاکنون پنجهزار و 300 زائر از این استان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه (سماح) samah.haj.ir ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۳۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 03 October 2016
به گزارش تابناک یزد،علی اصغر شریفی اظهار کرد: پرداخت هزینه های ارزی به صورت ریالی ، برخورداری از پوشش بیمه ای کامل ، کاهش معطلی درمرزهای کشور برای عزیمت به عراق از جمله مزایای ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح است.
این مسئول افزود: با توجه به استقبال سال گذشته مردم در اربعین حسینی پیش بینی می شود این میزان امسال به 30 الی40هزارنفر برسد.
وی بابیان اینکه صدور روادید از دهم مهرماه آغازشده افزود: استقرار موکب های ایرانی در مسیر عبور زائران اربعین با ستاد بازسازی عتبات عالیات است.
شریفی ادامه داد: متقاضیان پیاده روی اربعین می بایست گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 95 را در اختیار داشته باشند و در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام نمایند.
مدیرحج و زیارت استان یزد تصریح کرد: سال گذشته برای شرکت در زیارت اربعین حسینی 21هزارو 265 نفر متقاضی زیارت کربلا در قالب چهار هزار و 220 گروه از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.
این مسئول ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال 13 هزار و 908 زائر در قالب 366 کاروان که 265 کاروان به صورت هوائی و 104 کاروان نیز به صورت زمینی بود از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار