لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تامین مایحتاج مردم

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در جهت تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: به شکایت های مردمی نیز به طور سریع و ویژه بايد رسیدگی شود.
کد خبر: ۳۰۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 04 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان كرد: با توجه به نذوراتی که مردم و هيئت هاي مذهبي در ایام ماه محرم و صفر دارند باید نظارت بر بازار در اين ايام افزایش یابد و تامین اقلام مورد نیاز به اندازه کافی انجام شود.
 
وي ادامه داد: براساس اعلام وزارت جهاد كشاورزي بالغ بر 32 هزار و 400 تن کالای اساسی برای تنظیم بازار ماه های محرم و صفر در بازار عرضه می شود که شامل حدود 21 هزار و 500 تن برنج، شش هزار تن مرغ و چهار هزار تن شکر است که قرار شده این اقلام بيشتر برای مصرف هیئت های مذهبی استفاده و با سود جزئی عرضه شود.
 
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاكيد كرد: بازار به طور ویژه در ماه‌هاي محرم و صفر پایش شود و در جهت تامین و توزیع به موقع اقلام اقدامات لازم صورت گیرد.
 
جادري با تاکید بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در جهت تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: به شکایت های مردمی نیز به طور سریع و ویژه بايد رسیدگی شود.
 
جادری بیان کرد: گشت مشترک بازرسی از بازار نيز در این ایام انجام و بازار به طور مرتب کنترل شود.
 
وی خاطرنشان کرد: عده ای خارج از روال و به طور متفرقه نمایشگاه عرضه كالا برپا می کنند که با افرادی که بدون دریافت مجوز نمایشگاه برپا می کنند بايد برخورد شود.
 
استاندار هرمزگان اضافه کرد: راه‌اندازي پایانه توزیع مرغ نيز راهکار خوبی برای استان است که موجب سرمایه گذاری و کنترل بیشتر خواهد شد.
 
جادری همچنين با قدردانی از خرید تضمینی گندم در استان، تصريح كرد: دولت تدبیر و امید در طی سه سال اخير کارهای مهمي انجام داده که یکی از مهمترین آنها خودکفایی در تولید گندم بوده است و برای اولین بار گندم صادر کردیم و 140 هزار میلیارد ریال نيز برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار