کمبود اماکن ورزشی شهرستان مهرستان

گلایه جوانان مهرستانی از کمبود سالن های ورزشی این شهرستان

به گزارش تابناک از مهرستان ,شهرستان مهرستان در حال حاضر فاقد فضاي استاندارد ورزشی است ، حتي يك سالن ورزشي استاندارد ، كه اين موضوع گلايه شديد ورزشكاران با استعداد را به دنبال دارد.
کد خبر: ۳۰۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 05 October 2016

تابناک سیستان و بلوچستان  :  ورزشكاران شهر مهرستان از نداشتن اماكن ورزشي به ويژه سالن ورزشي رنج مي برند كه لازم است مسئولان توجه ويژه اي به اين موضوع داشته باشند.

به گزارش تابناک از مهرستان ,شهرستان مهرستان در حال حاضر فاقد فضاي استاندارد ورزشی است و به شدت از کمبود اماکن ورزشی رنج می برد ،  كه اين موضوع گلايه شديد ورزشكاران با استعداد را به دنبال دارد.

بنا بر اين گزارش توسعه فضاهاي ورزشي امري بسيار مهم و حائز اهميت براي جوانان است كه با رفع اين معضل بسياري از مشكلات از بين خواهد رفت.


در حال حاضر شهرستان مهرستان يك سالن ورزشي ويژه اداره آموزش و پرورش و يك سالن غيراستاندارد مختص اداره ورزش و جوانان مهرستان را دارد كه سالن اداره آموزش و پرورش بصورت شبانه روزي ارائه خدمات مي‌دهد و سالن اداره ورزش هم به صورت رايگان در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد ولي اين مكان‌ غير استاندارد جوابگوي ورزشكاران شهرستان مهرستان نيست.

امید است شاهد باشیم دراین نقطه از کشورمان که جوانان با هزاران تهدید مواجه هستند مسئولین ، بخصوص مسئولین اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ، فکری اندیشیده و با افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان جدیدالتاسیس  مردم را به آینده امیدوارتر کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار