مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خبر داد:

18 طرح جهادی با محوریت فقرزدایی آموزشی به نام و یاد 18 شهید مدافع حرم ورزشکار استان برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت گفت : 18 طرح جهادی با محوریت فقرزدایی آموزشی به نام و یاد 18 شهید مدافع حرم ورزشکار استان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۰۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 05 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، جمشید نظمی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت تصریح کرد : 18 طرح جهادی با محوریت فقرزدایی آموزشی در روستاهای مناطق محروم 18 شهرستان به نام و یاد 18 شهید مدافع حرم ورزشکار استان برگزار می شود.
جمشید نظمی ضمن تجلیل از همسر شهید صادق عدالت اکبری بعنوان همسر شهید مدافع حرم و عیادت از پدر بزرگوار شهید گفت : یاد و نام شهیدان باید در قلم دانش آموزان و افزایش فرصت های تحصیلی در مناطق محروم زنده نگه داشته شود.
 
نظمی در این دیدار گفت : دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است .
نظمی در این دیدار، ایمان به خدا، مبدا و معاد را یکی از عوامل موثر بر اشتیاق شهدا برای حضور در جبهه‌ها خواند و اظهار کرد: آن‌ها با تکیه بر آیات قرآن کریم و فرموده‌های پیامبر اکرم (ص)، به فداکاری‌ و حماسه پرداختند.
وی در این دیدار صمیمی عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: بدون شک سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری تمام کسانی است که در مسیر آرمان های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند
 
وی از توزیع 900 بسته لوازم التحریر شامل کلیه اقلام نوشت افزار خبر داد و افزود : طبق مکاتباتی که با مدیر کل روستایی استانداری صورت گرفته مقرر گردیده لیست روستاهای محروم به اداره کل ارسال و از هفته آینده این طرح اجرایی خواهد شد.
وی هدف اصلی اجرای این طرح را زنده نگه داشتن یاد شهدا،انتقال ارزشهای شهدای مدافع حرم به نسل جوان و مزین نمودن فضای کلیه شهرستانهای استان به نام و یاد و عطر شهدای مدافع حرم ورزشکار و ارائه الگوی معنوی از ورزشکاران اخلاق مدار در بین جامعه ورزشی دانست.
این طرح در ماه محرم اجرا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار