مدیر کل ورزش و جوانان استان در نشست خبری:

26 درصد مردم استان در ورزش همگانی شرکت می‌کنند/چمن یادگار تا دو هفته دیگر به حالت ایده آل می‌رسد/تیم هاهزینه بازی در یادگار را پرداخت کنند/تدوین برنامه 4ساله برای المپیک2020توکیو/فردی با اعمال نفوذ در وزارت جهاد نگذاشت چمن را از ترکیه وارد کنیم

نشست خبری جمشید نظمی، مدیر کل ورزش وجوانان استان آذربایجان شرقی امروز 24مهرمصادف باهفته تربیت بدنی درساختمان این اداره کل برگزار گردید.
کد خبر: ۳۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 15 October 2016
 
به گزارش تابناک تبریز، جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در ابتدای این نشست با تسلیت ایام سوگواری سید و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته تربیت بدنی افزود شعار امسال هفته تربیت بدنی سلامت افتخار ومعنویت باورزش است.
 
پیشگیری بهترازدرمان
 
جمشید نظمی با اشاره به عدم توجه مردم به ورزش همگانی  گفت: متاسفانه هنوز ورزش سالم وهمگانی درعموم مردم نهادینه نشده و باید با توسعه ورزش و شادابی به کاهش ناهنجاری ها کمک کنیم.

وی در ادامه اظهارداشت:باید دربحث پیشگیری تمرکز خود رابیشتر برروی ورزش وشادابی سوق دهیم تا متعاقبا ازبیماری هاوهزینه هایش جلوگیری شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بابیان اینکه 26درصدجمعیت استان درورزش همگانی فعالیت دارند، ادامه داد متاسفانه ورزش همگانی با روندکندی درحال افزایش است.

وی اظهارداشت،ماباید بتوانیم جامعه ومخصوصا بانوان رابا ورزش همگانی بیشتر اشنا کنیم.

تدوین برنامه 4ساله برای المپیک2020توکیو

جمشید نظمی در ادامه سخنان خود به تدوین برنامه 4ساله باهدف گذاری برای المپیک 2020اشاره کرد وافزود،باتوجه به اینکه پتانسیل خوبی درورزش استان وجود دارد بایدجامعه را با احیای ورزش همگانی و قهرمانی از روز مرگی خارج کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان درپایان خطاب به اصحاب رسانه بیان داشت،همیشه تعریف وتوصیف سازنده نیست، ماعلاقه مند انتقاد بدون تخریب هستیم تانواقص برطرف شود،وی افزود، باید با تلاش و پشتکار  بتوانیم استان را به قطب ورزشی کشور تبدیل کند.

 
سرانه ورزشی استان 68 سانتی متر است

جمشیدنظمی با اشاره به  اینکه سرانه ورزشی استان 68سانتی متر است، ادامه داد برنامه ریزی برای آینده ورزش استان را از رده ی سنی نوجوانان وجوانان شروع می کنیم.

تولید کننده‌ی داخلی چمن که نفوذ زیادی در وزارت جهاد داشت نگذاشت چمن را از ترکیه وارد کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان: فردی که چمن داخلی را تولید میکند بانفوذ خود دروزارت جهادتاثیرگذاشته وباعث شد نتوانیم طبق برنامه ی قبلی از ترکیه چمن وارد کنیم.دراین خصوص وزارت جهاد با استناد به خبری در روزنامه،نامه ای مبنی بر ممنوعیت استفاده از چمن خارجی صادر میکند!

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان در باره آخرین وضعیت آماده سازی چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز گفت  متاسفانه پیمانکار این پروژه در موعد مقرر، موفق به تحویل چمن مناسب و استاندارد نشد و با توجه به پهن کردن چمن در هفته گذشته بر روی زمین دو هفته طول می‌کشد تا چمن به وضعیت ایده آل خود برسد.
 
 
 جمشید نظمی افزود ، برای بهبود شرایط ومقاوم ترشدن چمن یادگار امام انجام بازی ها رادر ورزشگاه به دوهفته ی دیگر موکول میشود.ضمنا شرکت پیمانکارتعویض چمن بعد از تاریخ تحویل( 5مهر)طبق قرار به پرداخت غرامت روزانه 2میلیون تومان موظف شده است.
 وی ادامه داد در این باره حتی با قلعه نوعی  سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز صحبت کردیم و وی نیز صلاح دانست که تا رسیدن چمن به حالت ایده آل در این ورزشگاه بازی نکنند و انشالله بعد از تعطیلات لیگ برتر بتوانیم با یک چمن مرغوب و خوب به استقبال بازی های تیم های فوتبال شهرمان برویم.

وی ادامه داد با پایان این فصل چمنی با زیر ساخت شنی در خزانه کاشت و تکنولوژی به روز دنیا برای کاشت این چمن در مجموعه یادگار امام وارد خواهد شد تا یکی از بهترین چمن های ایران را در ورزشگاه یادگار داشته باشیم.

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص پرداخت هزینه تیم های فوتبال تبریزی برای بازی در ورزشگاه یادگار امام  نیز گفت: طبق آئین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حرفه ای باید ورزشگاه های اختصاصی داشته باشند و اگر نه باید برگه قراردادشان را با ورزشگاه های دولتی یا خصوصی را  به کنفدارسیون ارسال کنند.
 
نظمی در پایان صحبت هایش افزود: مبلغی که تیم هاباید پرداخت کنند، 30 میلیون تومان می باشد تا هزینه های جاری ورزشگاه پوشش داده شود.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار