مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه:

افزایش قدرت بازدارنده از اصول پدافند غیرعامل است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه گفت: افزایش قدرت بازدارنده یکی از اصول پدافند غیرعامل با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظامی، اقتصادی و... است.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 24 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، کیومرث رشیدی ظهر امروز در کارگروه نقش دفاع سایبری در تقویت امنیت و اطلاعات که در سالن جلسات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام رهبری در کشور، مسأله پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل اساسی در صلح و بحران‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... دارای اهمیت است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعریف پدافند غیرعامل مبنی بر اتخاذ روش‌های مناسب برای هرگونه دفاع غیرمسلحانه است که پنج اصل اساسی و تبیین شده دارد.

وی تأکید کرد: افزایش قدرت بازدارنده یکی از اصول پدافند غیرعامل با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظامی، اقتصادی و... است.

به گفته رشیدی، انسان ابتدا برای دفاع از زندگی فردی و اجتماعی خود به دفاع با استفاده از روش‌های مختلف متوسل شد و به مرور زمان نیازمندی‌های دفاعی از دیوارکشی و احداث خندق‌ها تبدیل به شرایط متفاوت با ابزار و تجهیزات پیشرفته شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه در ادامه دانشگاه‌ها و مراکز علمی را محل جمع‌آوری فرآیندهای علمی و انجام تحقیقات سرنوشت‌ساز عنوان کرد.

وی با اشاره به ایفای نقش مهم پدافند غیرعامل در مراکز علمی، یادآور شد: از ظرفییت و تجهیزات موجود صاحب‌نظران فکر و علم باید برای تأمین امنیت و پیشرفت‌های تکنولوژیکی استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار