با حضور متخصص طب سنتی و اسلامی؛

کلاس آموزشی «سلامتی و سفره» در رویداد سفره ایرانی برگزار می شود

کلاس آموزشی «سلامتی و سفره» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد سید حسن ضیائی، متخصص طب سنتی و اسلامی، در رویداد منطقه 4 سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 27 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، از منظر طب سنتی، مبحث غذا بسیار حائز اهمیت است، به گونه ای که خوردن و آشامیدن را یکی از شش اصل ضروری در تأمین سلامت و شاید مهم ترین آن ها به شمار آورده است.
گستره ایمنی غذا در طب ایرانی یا سنتی فراتر از «مزرعه تا سفره» است، به گونه ای که به استناد منابع اصیل طب سنتی، شاید ایمنی غذا «از مزرعه تا سلول» را بتوان مطرح کرد.
در این راستا، در دومین روز برگزاری و در قالب برنامه آموزشی سمینار تخصصی این رویداد، مورخ ششم آبان ماه جاری، کلاسی با محوریت سلامت و غذا در محل برگزاری رویداد برپا می شود.

از جمله مهم ترین محورهای این کلاس، می توان به تدابیر ضروری در انتخاب نوع ماده غذایی همچون انتخاب ماده غذایی بر اساس مزاج فرد، کیفیت تولید مواد ضروری بدن و ...؛ تدابیر ضروری در زمینه نحوه طبخ، فرآوری و آماده سازی مواد غذایی با در نظر گرفتن ملاحظات مزاجی، درمانی و ... و همچنین تدابیر ضروری در هنگام خوردن مواد غذایی، اشاره کرد.
لازم به یادآوری است، چهارمین رویدارد سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری به میزبانی استان خراسان رضوی و با مشارکت استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان از پنجم تا هفتم آبان ماه در هتل میثاق مشهد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار