به همت انجمن دانشجویان مستقل کرمانشاه

مناظره زیباکلام و خضریان در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری مناظره صادق زیباکلام و علی خضریان در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 01 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،ابوذر صفره اظهار داشت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کرمانشاه به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال‌جاری فعالیت‌های چشمگیری دارد.

وی با اعتراض نسبت به عدم رسیدگی متولیان فرهنگی در دانشگاه‌ها به مباحث فرهنگ‌سازی و استکبارستیزی، گفت: استان از نظر شاخص‌های بیکاری، طلاق، اعتیاد، قاچاق و ... از نظر آسیب‌های اجتماعی رتبه‌های نخست در کشور را دارد، اما مسؤولان متولی و اساتید فرهنگی در این زمینه تلاش موثری ندارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: سرانه و ردیف هزینه‌های فرهنگی تعیین شده، اما نحوه تخصیص اعتبارات در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به کمک‌های خودجوش دانشجویی در فعالیت‌های فرهنگی، بیان کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی این تشکل دانشگاهی می‌توان به ارائه خدمات و برنامه‌ریزی برای اکران فیلم «هیهات» اشاره کرد.

وی افزود: تدارک مناظره صادق زیباکلام به عنوان تحلیل‌کر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه تهران، و علی خضریان دبیر سیاسی اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در شنبه هفته آینده انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار