رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان

آموزش دانشجویان در مركز علمی كاربردی حفاری روزآمد است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان گفت: آموزش دانشجویان در مرکز علمی کاربردی حفاری از لحاظ سطح علمی و مهارتی بسیار روزآمد است
کد خبر: ۳۲۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 10 November 2016
 دکتر مسعود خداپناه در جریان بازدید از سایت آموزشی این مرکز گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که وظیفه آموزش های مهارتی را در سطح وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر عهده دارد.

 وی با بیان اینکه این دانشگاه در واقع با مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی تکمیل می شود، افزود: هدف دانشگاه تکمیل آموزش با مفاهیم تخصصی و مهارتی است.

 خداپناه اظهار کرد: از این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل سوم یاد می شود به این مفهوم که دانش نظری را به صورت مهارتی و کاربردی به دانشجویان آموزش می دهد.

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان درباره مرکز علمی کاربردی حفاری که زیر مجموعه این دانشگاه است، گفت: این مرکز تنها مرکز آموزش صنعت حفاری در کشور است که با پشتیبانی شرکت ملی حفاری ایران ایجاد و از امکانات و تجهیزات آموزشی مناسب برخوردار می باشد.

 وی با اشاره به اینکه اساتید این مرکز از دانش آموختگان صنعت حفاری کشور و از تجارب ارزنده ای برخوردار هستند، افزود: با تداوم حمایت های شرکت ملی حفاری ایران و پیگیری های مستمر این دانشگاه، ایجاد رشته های جدید در این مرکز در مقاطع تحصیلی بالاتر در دستور کار است.

 رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان به همراه تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان روز دوشنبه (17 آبان ماه) از امکانات مرکز آموزشی علمی کاربردی حفاری در اهواز دیدن کرد.

 در این برنامه که معاون اداری دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز حضور داشت، دکل حفاری آموزشی و کارگاه های برق و الکترونیک، مکانیک و  تعمیر تجهیزات مورد بازدید قرار گرفت.

 در این بازدید مهدی مهران رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری و اساتید  هر یک از کارگاه ها درباره سطح آموزش و امکانات شرکت برای ارائه همزمان آموزش های علمی و عملی و بین المللی توضیح دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار