معاون پژوهش دانشگاه رازی کرمانشاه:

دانشگاه رازی موظف به پشتیبانی علمی از شهرداری کرمانشاه است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشگاه رازی در قالب یک تفاهم‌نامه موظف به پشتیبانی علمی از شهرداری کرمانشاه شده است تا برای حل مشکلات چاره‌اندیشی شود.
کد خبر: ۳۳۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 18 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمد جوشقانی امروز با بیان اینکه پژوهشگران باید متناسب با نیاز علمی و پژوهشی جامعه فعالیت کنند، اظهار داشت:‌ دانشگاه رازی کرمانشاه موظف به پشتیبانی علمی از شهرداری شده و در این راستا تفاهم‌نامه پژوهشی منعقد کرده است.

این مسؤول به تشکیل جلسه شهرداری و انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه رازی کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: بخش پژوهش و فناوری دانشگاه رازی موظف به ارائه خدمات و پشتیبانی علمی از شهرداری کرمانشاه شده و در این راستا قرارداد منعقد کرده است تا برای حل مشکلات چاره‌اندیشی شود.

جوشقانی با این توضیح که انعقاد تفاهم‌نامه مذکور در ادامه اجرای چند پروژه موفق با شهرداری کرمانشاه است، یادآور شد‌: طی این سال‌ها تفاهم‌نامه پروژه تقاطع‌های ترافیکی و ساماندهی آن توسط گروه مهندسی عمران دانشگاه رازی در راستای بازگشایی گره‌های کور ترافیکی استان با روش علمی اجرایی شده است.

دبیر ستاد استانی هفته پژوهش کرمانشاه افزود: قرارداد ای.سی.تی (فناوری اطلاعات و ارتباطات) توسط گروه کامپیوتر و نیز قرارداد تولید رنگ‌های ترافیکی توسط دانشکده شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه با شهرداری منعقد شده است.

این مسؤول با یادآوری اینکه اهداف و مفاد تفاهم‌نامه در واقع حل مشکلات شهر به کمک پژوهش‌های کاربردی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، تصریح کرد: در زمینه بافت فرسوده باید راهکاری برای ترکیب و حفظ بافت سنتی و استفاده مدرن از آن در شهر ایجاد کرد که بتواند در قالب رویکردهای پژوهشی و انعقاد تفاهم‌نامه‌ علمی، اجرایی شود.

جوشقانی ادامه داد: شهرداری کرمانشاه باید بررسی کند که پژوهشگران دانشگاه رازی در چه زمینه و رویکردهای پژوهشی دیگر برای حل معضلات علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... شهر می‌تواند با هم‌فکری مضاعف طرح و برنامه‌های عملیاتی ارائه کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: پژوهشگران و فناوران دانشگاه رازی این امیدواری و اطمینان را به شهرداری دادند که اگر حل مشکلات را به دانشگاه واگذار کنند این تعامل می‌تواند تداوم‌بخش ارتباطات دوجانبه و به نفع شهر کرمانشاه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار