دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری استان یزد

فرمانده پایگاه بسیج دادگستری کل استان یزد از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دادگستری این استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۳۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 02 December 2016
به گزارش تابناک یزد، فرمانده پایگاه بسیج دادگستری کل استان یزد با خانواده های شهیده ترکان ، شهید توکلی و خانواده کارگران از ایثارگران و جانبازان شاغل در دادگستری دیدار کرد.

عرشیان گفت: از نعمت های معنوی و رشد تعالی ، نعمت جهاد فی سبیل الله و ایثار و شهادت است که خداوند به بندگان خاص و شاخص خود عنایت و مرحمت نموده است.

این مقام قضایی تصریح کرد : رزمندگان با نفس خویش جهاد کردند و تمام لذات و آسایش زندگی در دیار خود را رها کرده و به استقبال سختی و خطر رفتند تا امروز این امنیت و آسایش سایه گستر این کشور باشد.

وی بر تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید و بیان کرد: حضور در جمع خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و بیان خاطرات و خوبی ها و رشادت و خلوص آنان ، همه ما را بیش از پیش به خدمت خالصانه و مجدانه ترغیب و این پیام را نوید می دهد که شهیدان حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

عرشیان خاطرنشان کرد : لازم است مسئولان با حضور در جمع فرزندان و خانواده های شهدا از اهمیت والا و روحیه ایثار و جانبازی شهدا و مقاومت خانواده های این عزیزان ، الگو و استمداد بگیرند و با اهتمام جدی این انقلاب را به سلامت به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه ا... الاعظم بسپارند.
میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار