با حضور معاون اول رییس جمهوری؛

افتتاح خط تولید مدرن رادیاتور پانلی کشور در یزد

سامانه خط تولید مدرن و تمام اتوماتیک رادیاتور پانلی کشور در شرکت ایساتیس با حضور معاون اول رییس جمهوری روز سه شنبه در یزد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 12 May 2015
به گزارش تابناک یزد، برای افتتاح این سامانه 400 میلیارد ریال هزینه شده است و برای 150 نفر بصورت مستقیم و سه هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

میزان تولید این سیستم سالانه 700 هزار متر رادیاتور تولید می شود این سامانه در دیگر نقاط کشور بصورت دستی انجام می شود.

معاون اول رییس جمهوری با حضور هیات همراه از بخشهای مختلف شرکت ایستاتیس استان یزد بازدید و از نزدیک در جریان تولید این شرکت قرار گرفت.

همچنین معاون اول رییس جمهوری از سایت تولید پکیج شوفاژ دیواری بازدید کرد.

شرکت ایساتیس یزد از سال 82 در استان یزد فعالیت خود را آغاز کرده است هم اکنون بالغ سه هزار واحد در استان یزد وجود دارد.

اسحاق جهانگیری صبح سه شنبه در راس هیاتی به استان یزد عزیمت کرد تا سه طرح تولیدی صنعتی این استان که در شهرک صنعتی یزد واقع شده است را به بهره برداری برساند.

همچنین قرار است معاون اول رییس جمهوری از یک طرح آبرسانی در این استان بازدید کند و پس از آن هم بازدیدی از آثار تاریخی این شهر کهن داشته باشد.

نشست در شورای اداری استان که موضوع بررسی راه های مقابله با کم آبی یکی از مباحث اصلی آن است، برنامه دیگر جهانگیری در سفر یک روزه به استان یزد است.

معاون اول رییس جمهوری را در این سفر، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فن آوری و مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همراهی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار