کنفرانس حوادث وآسیب‌پذیری‌های امنیت فضای تبادل اطلاعات

مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران و آزمایشگاه تخصصی آپا دانشگاه فردوسی مشهد، دومین کنفرانس حوادث و آسیب‌پذیری‌های امنیت فضای تبادل اطلاعات (آپا 2) را در تاریخ 18 و 19 اسفند 1395 برگزار می‌نماید.
کد خبر: ۳۴۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 10 December 2016
دکتر محسن کاهانی مدیر آزمایشگاه تخصصی آپا دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر کنفرانس گفت: هدف از برگزاری کنفرانس  آپا 2 (CSIV 2017) ، هم‌افزایی علمی و فناورانه محققان و فعالان حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات است.
وی افزود: این کنفرانس با مشارکت فعال محققان، دانشگاهیان، ‌و مهندسان و همچنین آزمایشگاه‌ها و مراکز آپا سراسر کشور برگزار می‌شود. دکتر کاهانی با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی و رویداد مشهد 2017 گفت: هم‌زمان با این کنفرانس نشست دوره‌ای کمیته راهبری OIC-CERT (نهاد امنیت رایانه‌ای کشورهای اسلامی) با حضور اعضای این نهاد بین‌المللی در مشهد برگزار خواهد شد.
کنفرانس حوادث وآسیب‌پذیری‌های امنیت فضای تبادل اطلاعات
وی محورهای ارائه مقاله به این کنفراانس را امنیت شبکه‌های رایانه‌ای، امنیت شبکه‌های بی‌ُسیم، امنیت سامانه‌های نهفته، امنیت سامانه‌های صنعتی، امنیت برنامه‌نویسی، امنیت سرویس‌های شبکه، امنیت سیستم‌عامل، امنیت پایگاه داده، تشخیص و تحلیل بدافزارها، يابي قانوني ديجيتال، روش‌هاي کشف، رفع و مديريت آسيب‌پذيري، روش‌هاي مدل‌سازي و ارزيابي آسيب‌پذيري آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد در حوزه افتا، و زمینه‌های نو و بدیع در حوزه افتا برشمرد.
وب‌گاه این کنفرانس در نشانی https://csiv2017.um.ac.ir و رایانامه csiv2017@um.ac.ir  برای ارتباط با این کنفرانس در دسترس می‌باشند. همچنین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس تا 30 آذر 1395 می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار