راه‌اندازی لیگ شمشیربازی مشهد

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ شمشیربازی مشهد پس از یک سال توقف مجددا راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 13 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید مهرور در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: مسابقات جهانی فرانسه یکی از معتبر‌ترین مسابقات جهانی شمشیربازی است که در شهر پاریس و با حضور 50 کشور دنیا برگزار شد که خوشبختانه در این مسابقات تیم ملی ایران نیز حضور داشت.

کمک مربی مشهدی تیم ملی شمشیربازی افزود: مسابقات جهانی فرانسه در دو رده تیمی و انفرادی برگزار شد که در این میان تیم ملی ایران نیز در 4 روز نخست حضور خود با تیم ملی فرانسه اردو مشترکی برگزار کرد که تمرینات بدنسازی و تمرینات ایران به صورت مشترک با تیم ملی فرانسه انجام شد.

مهرور بیان کرد: از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات 5 نفر حضور داشتند که از این تعداد 2 نفر در مسابقات گروهی و انفرادی شرکت کردند که متاسفانه در دور نخست این مسابقات حذف شدند.

وی تصریح کرد: درست است که تیم ملی شمشیربازی ایران نتوانست در این دوره از مسابقات مقامی کسب کند اما برای به دست آوردن تجربه و دادن روحیه به بازیکنان بسیار عالی بود که امیدواریم در دور بعدی مسابقات با تجربه‌هایی که کسب کرده‌ایم بتوانیم بهتر حضور پیدا کنیم و مقامی به دست آوریم.

رئیس هیئت شمشیر بازی خراسان رضوی افزود: متاسفانه در مسابقات جهانی فرانسه و در تیم ملی ایران فردی از خراسان رضوی حضور نداشت اما این در حالی است که همه ساله علی یعقوبیان در این مسابقات به عنوان یکی از شمشیر بازان تیم ملی حضور پیدا می‌کرد.

مهرور گفت: در سال جاری خراسان رضوی میزبان مسابقات در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیست اما هیئت شمشیر بازی خراسان رضوی در شهریور ماه سال جاری میزبان مسابقات کشوری نونهالان در رده آقایان است که در همین راستا پس از یک سال توقف، از ماه آینده لیگ شمشیر بازی مشهد با 8 تیم کار خود را آغاز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
اقای مهرور برگرد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار