سروزیر ارشد استانهای شرق سریلانکا به مازندران سفر می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران از سفر 'نظیر احمد' سروزیر استانهای شرق سریلانکا به همراه هیات هشت نفره فردا سه شنبه به مازندران خبر داد .
کد خبر: ۳۴۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 26 December 2016
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،حسن خیریان پور گفت : در جریان این سفر چهار روزه وزیر کشاورزی ، رئیس شورای استانی و نماینده بخش خصوصی نیز سروزیر استانهای شرقی سریلانکلا را همراهی خواهند کرد .
وی مذاکره با دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و بازدید از برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی و کشاورزی ، حضور و سخنرانی در جمع فعالان اقتصادی ، تجار و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان مازندران را از جمله برنامه های سروزیر استانهای شرقی سریلانکا و هیأت همراه برشمرد .
 
خیریانپور افزود: با توجه به ظرفیتها و علاقمندی طرفین در جریان این سفر در خصوص گردشگری ، امور دام و لبنیات و ماکیان ، صنعت ساختمان و راه آهن و ساخت و تولید قایق و کشتی های کوچک ، صنایع روستایی ، صنعت ماهیگیری ، کشت فرا سرزمینی ، تبادل اطلاعات ، تکنولوژی و دانش فنی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و غذایی و گسترش روابط تجاری و اولویتهای سرمایه گذاری و افزایش حجم مبادلات مذاکره خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار